Vaag probleem gelukkig niet ernstig.
Ivm mijn paranoia
heb ik de poort veranderd van mijn Vigor2200WE naar een poortsetting boven de 5000 voor zowel telnet als de webserver.
Ik kan de webserver gewoon benaarderen via mijn vaste PC op dit poort adres, maar via mijn Laptop gaat dit dus niet.
Vreemd detail, de connectie via telnet gaat dus wel. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Details, beide machines W2000 SP3, NAV 2002, Vigor2200WE router van Draytek, in de LAptop zit een AVAYA PC Card Gold.
Wanneer de webserver op 80 zit werkt hij goed op de Laptop.
Ik heb de firewall al uitgezet, geen verschil.
Nogmaals, ik kan de router via mijn vaste pc configureren maar het irriteerd mij dat ik er niet achter kan komen waarom dit NIET wil op de laptop.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ivm mijn paranoia
Ik kan de webserver gewoon benaarderen via mijn vaste PC op dit poort adres, maar via mijn Laptop gaat dit dus niet.
Vreemd detail, de connectie via telnet gaat dus wel. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Details, beide machines W2000 SP3, NAV 2002, Vigor2200WE router van Draytek, in de LAptop zit een AVAYA PC Card Gold.
Wanneer de webserver op 80 zit werkt hij goed op de Laptop.
Ik heb de firewall al uitgezet, geen verschil.
Nogmaals, ik kan de router via mijn vaste pc configureren maar het irriteerd mij dat ik er niet achter kan komen waarom dit NIET wil op de laptop.
Alvast bedankt voor het meedenken.