Ik heb een script wat afbeeldingen verzorgt, wat opzich goed werkt. Het probleem is echter dat de afbeeldingen met geen enkele mogelijkheid gecached willen worden.
Komt dat omdat de plaatjes aangeroepen worden met get-variabelen, waardoor de browser ze automatisch niet cached? (slechts een idee)
Ik heb het al geprobeerd door headers mee te sturen met de afbeelding, zonder resultaat (getest met 3 browsers):
Is er een oplossing hiervoor? Het is namelijk totaal niet nodig om constant alles opnieuw te laden.
Komt dat omdat de plaatjes aangeroepen worden met get-variabelen, waardoor de browser ze automatisch niet cached? (slechts een idee)
Ik heb het al geprobeerd door headers mee te sturen met de afbeelding, zonder resultaat (getest met 3 browsers):
PHP:
1
2
3
| header('Last-Modified: ' . gmdate('D, d M Y H:i:s', $date) . ' GMT'); header('Expires: ' . gmdate('D, d M Y H:i:s', time() + 172800) . ' GMT'); header('Cache-Control: public, max-age=172800'); |
Is er een oplossing hiervoor? Het is namelijk totaal niet nodig om constant alles opnieuw te laden.