De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Maar waarom probeer je dat niet gewoon uit inplaats van het hier te vragen?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Mijn post gelezen ? Beetje lullig als je het allemaal voor niks doetDuracell schreef op 20 February 2003 @ 17:04:
Dat zou moeten lukken ja.
Maar waarom probeer je dat niet gewoon uit inplaats van het hier te vragen?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dan sla je die toch gewoon op in een tekstbestandje vooraleer je op send klikt?JT schreef op 20 februari 2003 @ 17:06:
[...]
Mijn post gelezen ? Beetje lullig als je het allemaal voor niks doet![]()
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
waarom ik het niet uitprobeer -> als het verkeerd gaat weet ik niet waar hij geieindigd is, welke wel welke niet verzonden zijn en krijgen mensen dus dubbele/geen mailJT schreef op 20 februari 2003 @ 17:06:
[...]
Mijn post gelezen ? Beetje lullig als je het allemaal voor niks doet![]()
en overtypen, ik ga niet typen hoor, ga mooi wat excel bestandjes bewerken
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Kijk maar eens voor Gammadyne Mailer, www.gammadyne.com
Dit geweldige programma gebruiken wij al maanden zakelijk en is echt super uitgebreid (ok ok, het ziet er niet gelikt uit maar is daardoor wel lekker snel!)
Laat maar weten of je er wat aan hebt
verder gebruik ik smtp server van de uni en die laat aardig wat toe qua hoeveelheden mail
Zet het wel in het BCC-veld, en in het Aan-veld zet je je eigen mail-adres.
Houdoe
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dit topic is gesloten.
![]()