probleem HP omnibook6000 laptop

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:31
ik heb hier een Hp omnibook6000 en die doet een beetje vreemd, hij wil 9 van de 10 keer niet opstarten, herinstallatie denk je dan natuurlijk, maar er is nog iets vreemd mee, als ik alle stroom loskoppel, en dan weer vastkoppel, dan gaat meteen het "power-on" lampje branden, soms oranje, soms geel, maar de laptop blijft wel gewoon uit, in de handleiding staat wel de mogelijkheid dat het lampje oranje of geel wordt, maar nooit als de laptop uit staat :?

ik dacht dan reset ik de bios ff, maar dat gaat niet zo makkelijk heb ik in de search ondervonden, om de wachtwoorden te beschermen (vrij logisch bij een laptop ja, maar zou soms toch wel handig zijn :{ )

iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Accu is nog wel okee?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als het power lampje geel is, betekend dat "stand by". Maar dat hoort ie niet te doen als je de voeding aansluit. Dan zou alleen het accu lampje moeten gaan branden.
Welke bios versie heb je? Laaste is 1.82. Wellicht helpt dat, ik geloof dat er in de oudere bios een accu bugje zat ofzo.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:31
voor zover ik vast kan stellen is daar niets mis mee.
Microkid schreef op 20 February 2003 @ 20:15:
Als het power lampje geel is, betekend dat "stand by". Maar dat hoort ie niet te doen als je de voeding aansluit. Dan zou alleen het accu lampje moeten gaan branden.
Welke bios versie heb je? Laaste is 1.82. Wellicht helpt dat, ik geloof dat er in de oudere bios een accu bugje zat ofzo.
geen flauw idee welke bios versie het is, kan ik hem gewoon flashen als ik het bios wachtwoord niet heb? of heb je die daarvoor nodig?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ja, je hebt het bios wachtwoord nodig. Is het een zakelijke of prive laptop?

[ Voor 34% gewijzigd door Microkid op 20-02-2003 21:58 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.