Medal of honor Extreem traag

Pagina: 1
Acties:

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Ik heb nu Medal of honor, leek me wel een leuk spel. maar het spel is extreem traag( kom nog niet in bij options zo ongelofelijk traag.
Ik dus de readme lezen. Daar staan dus enkele kaarten die niet worden ondersteunt, mijn kaart staat er niet tussen.
Ik verder lezen staat er dat ik mischien andere drivers moet installeren voor videokaart. Heb nu de nieuwste driver en dat helpt nix. DirectX geinstalleerd helpt ook nix. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Heb al de search gebruikt. Maar niemand schijnt met mijn kaart problemen te hebben.

Systeem:
Amd 1600@ 1900
Geforce 2 64mb Driver: 4.1.0.9
256 sdram
O/S: windowsXP

Specs van mijn bak Hier!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Welke chipset heeft je moederbord en welk type is het?

Als het een VIA Chipset is: Heb je de 4-in-1 drivers geinstalleerd?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Probeer eens anti anialising en andere fraaie effecten van je 3dkaartje te verlagen/ uit te zetten. Dit scheelt altijd heel veel. En let er bij MOHAA op dat het een vrij zwaar spel is voor jouw systeem. Draai dus niet op de hoogste instellingen :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ben je misschien met 256 Mb wat aan de krappe kant voor dit spel? Het veel lichtere Wolfenstein draait al amper op 192 Mb met XP. Overigens draait MOHAA in OpenGL, niet met Directx ;)

• msentinelb
  • Nu online
Devster schreef op 20 February 2003 @ 16:43:
Welke chipset heeft je moederbord en welk type is het?

Als het een VIA Chipset is: Heb je de 4-in-1 drivers geinstalleerd?
Yep heb via, zal die gelijk ook ff downloaden thx voor idee.

Specs van mijn bak Hier!

• msentinelb
  • Nu online
Wekkel schreef op 20 February 2003 @ 16:47:
Ben je misschien met 256 Mb wat aan de krappe kant voor dit spel? Het veel lichtere Wolfenstein draait al amper op 192 Mb met XP. Overigens draait MOHAA in OpenGL, niet met Directx ;)
3 frames in het menu is mischien wel erg weinig op laagste resolutie.. zelfs voor mijn systeem.

Specs van mijn bak Hier!

• msentinelb
  • Nu online
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 16:45:
Probeer eens anti anialising en andere fraaie effecten van je 3dkaartje te verlagen/ uit te zetten. Dit scheelt altijd heel veel. En let er bij MOHAA op dat het een vrij zwaar spel is voor jouw systeem. Draai dus niet op de hoogste instellingen :)
THX hij doet het. Drukte op standard instellingen en spel doet het nu!!!

Specs van mijn bak Hier!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26

dodo79

witte dikke tonnie

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 16:45:
een vrij zwaar spel??????
mohaa draait zelfs nog zeer goed op men p3 laptop met een 16 mb videokaartje en 256 sdram.

dus dat valt wel mee.

voor topicstarter, ik ken genoeg mensen met een gelijkwaardig systeem als jij nu heb, en daar draait et ook gewoon goed.
alleen het zinigste wat ik zou kunnen verzinnen is om toch even de drivers van je mobo en de drivers van je vid. kaart te bekijken en eventueel te updaten

ow, net te laat zie ik, probleem opgelost zie ik hierboven :)

[ Voor 5% gewijzigd door dodo79 op 20-02-2003 16:53 ]

omdat het kan!

• msentinelb
  • Nu online
:P yep, spelletje loopt perfect

Specs van mijn bak Hier!

Pagina: 1