Is het tegenwoordig policy om vanwege een flinke troll/vlam reactie te mailen? Dit is slechts een vraag hoor, maar het valt me op dat er best veel gemaild wordt voor dergelijke gevallen en wat mij betreft is dat iets van de laatste paar maanden. Als een dergelijke reactie met een -1 in de haringkelders land, is dat niet voldoende?
Of is het de bedoeling dat het fp beleid op een zelfde soort lijn als het forum komt te liggen? Met mails, ow's en bans.
Persoonlijk ben ik wat meer anarchistisch ingesteld op de fp. Buiten de echte foute dingen als warez en pr0n kun je wat mij betreft veel roepen en schreeuwen op de fp (behalve klachten over moderatie

). Het modsysteem zorgt er dan voor dat de reacties het krediet krijgen dat ze verdienen. Pas als iemand opvalt als een notoire flamer (en dan verder geen inhoud) dan kan ik me persoonlijk in melen vinden.
Ik benzelf niet zo'n vlammert, maar ik vind het ergens ook wel een stukje charme van de fp, dat er af en toe een beetje met vergif in de pen geschreven mag worden. Een goede troll of vlam op zijn tijd is wmb niets mis mee. Als de fp qua politieke correctheid het forum achterna gaat, dan is het modereersysteem snel minder belangrijk en de lol er wmb snel af.
botoo schreef op 20 February 2003 @ 20:49:
[...]
MA is inmiddels weer ff uit de mottenballen geweest, ook al zou je van een user (Evert_19) die al 2 jaar geregistreerd is, verwachten dat 'ie de weg zou moeten kunnen weten.
Ah jij was al bezig geweest, choeso, had net de plumeau uit de kast gepakt.
/edit
Die -1 troll heb je van mij.
Uit
deze reactie. Kijk eens naar de poster.

Stiekem doet ie nog steeds mee. Ik krijg een beetje TMF sentiment in die draad want ook ene
GO wandelt er rond. Eg waar, vroeger, toen je poep nog met een lange oe schreef, toen was alles beter.
[
Voor 12% gewijzigd door
KeX op 22-02-2003 12:47
]