Toon posts:

Lcd scherpje voor Philips Lcd Projector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben op ons werk een Lcd projector van philips. Deze is echter kaduuk gegaan het Lcd scherpje is kapot. Nu kost een nieuw Lcd schermje €973,- + nogeens €62.50 onderzoeks kosten. Mijn baas geeft aan dat hij eigenlijk een nieuwe wil. Nu kunnen wij hem total los verklaren maar ik kan ook zeggen dat ik de kosten wil betalen en hem dus overneem. Nu vind ik 973+62.50 natuurlijk best duur voor een tweedehands projector. Kan ik zelf ook aan een Lcd scherpje komen? en dat ik goedkoper uit ben.

Verwijderd

Het LCD schermpje is wel een vitaal onderdeel van zo'n projector. Ik denk niet dat een ander (goedkoper) schermpje gaat passen vanwege aansturing en connectie met de overige onderdelen in die projector. Maar dat kun je het beste zelf uitzoeken (jij kan in die projector kijken hoe en wat).

Als je echter zo'n zelfde schermpje tegen mocht komen ben je misschien wel €62,50 goedkoper uit. :)

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:32

Mad_Demon

de dokter

Met een beetje geluk kom je ergens een projector tegen waarvan een ander onderdeel dood is maar met een werkend lcd'tje. De kans is welliswaar wel heel klein dat je er eentje tegenkomt...

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire