Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sms storings applicatie

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een software applicatie (GEEN internetsite) die automatisch sms kan versturen. Dit moet gaan aan de hand van een andere applicatie, waarvanuit e-mail verstuurd wordt op het moment dat er een storing in het systeem optreedt.
Daarnaast moet er een dienstrooster ingesteld kunnen worden, zodat de sms naar degene gestuurd wordt die dienst heeft.

Dit bestaat vast niet, maar anders moet het in ieder geval een applicatie zijn die aan te passen is en dan het liefst een java applicatie.
Er is een budget voor aanwezig, maar het hangt eigenlijk af van de functies die het pakket aanbiedt hoe groot het budget is.... lekker vaag dus.

Verwijderd

er bestaan enorm veel van deze systemen als ik je vraag goed begrijp, ik denk dat je toch iets harder door moet zoeken.

Verwijderd

Eeen wordt host monitor die kan dat alles... Ik bedoel advanced hoost monitor.

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn genoeg systemen die beide doen ja... (e-mailen en smsen), maar wat ik wil ik is een applicatie die alleen een sms verstuurd, want er is al een ander pakket in gebruik als host monitor, maar die verstuurd alleen e-mail.
Ze maken nu gebruik van Nimbus Alarm Server, maar dat kan natuurlijk veel meer dan alleen smsen dus is het nogal duur om alleen de sms functie te gebruiken.

• surfrider
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-05 13:35
Er zijn echt meerdere oplossingen.
De meeste mobile telefoons kunnen met een
kabeltje aan een PC worden verbonden en
met 1 AT commando kun je dan een SMS
weg sturen.

My girlfriend threatened to leave me if I went surfing again; I'll miss her!

Verwijderd

Topicstarter
Hele eier eten is dat er vanuit de organisatie geluiden komen als: ik zie het alarm veel te laat, omdat ik dan niet achter mijn pc zit. dus dan wil je ook niet 1 actie nodig hebben om een sms te versturen.
Ideaal zou zijn als hij op de supervisor (host monitor) ziet dat er een alarm mail uitgaat en dat hij een sms bericht genereerd uit dit e-mailtje en dat deze automatisch verstuurd wordt. Daarnaast moet hij deze sms dus naar de persoon sturen die op dat moment dienst heeft.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:30

pistole

Frutter

al eens aan gin.nl gedacht?

Aanmelden is gratis, je betaald alleen p.o.b. ofzo

[ Voor 73% gewijzigd door pistole op 20-02-2003 16:24 ]

Ik frut, dus ik epibreer

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10 21:22

Area53

I'am lost in space!!

Wat jij zoek is dit:
Verzend SMS-berichten met Microsoft Outlook

En hier kun je meer info vinden:
http://www.microsoft.com/netherlands/office/outlook/sms.asp

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:30

pistole

Frutter

Area53 schreef op 20 February 2003 @ 16:27:
Wat jij zoek is dit:
Verzend SMS-berichten met Microsoft Outlook

En hier kun je meer info vinden:
http://www.microsoft.com/netherlands/office/outlook/sms.asp
Ik denk niet dat dit epibrabel is, aangezien je dan afhankelijk bent van Outlook.
Voor de goede orde:
* pistole is op geen enkele wijze betrokken bij gin.nl
Maar dit lijkt wel een oplossing aangezien je dan vrij gemakkelijk via e-mail een sms kan laten versturen

Ik frut, dus ik epibreer

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:02
ServersAlive? en GIN.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• KorZijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11-2021

KorZijl

errare humanum est

Misschien text2gsm ?

Verwijderd

Misschien is 'Big Brother Professional Edition' iets? Dit is een applicatie dat alles op de server in de gaten kan houden...check http://www.bb4.com of voor demo http://www.bb4.com/bb/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 21:19 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49
Blijkbaar is dit dus erg goed te vinden ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.