[pdf]tool om van elke tekst een form field te maken

Pagina: 1
Acties:

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:55
Weet iemand een tool die simpel gezegd het volgende doet:

Van alle tekst elementen in een PDF document moet ie een formfield maken. Dit formfield moet daarna online aan te passen zijn(dit is geen probleem).

Het probleem is: Ik heb een 60 pagina's pdf. Elke pagina bevat een X aantal variables. Die variables zijn dus de formfields. Maar om even mijn motto in ere te houden, ik ben van nature lui, is er dus een tool die in 1 x alle formfields set op basis van de tekst elementen.

Mocht dit niet kunnen, dan heb ik ook nog de originele Xpress documenten. Misschien dat er daarvan iets is?

Anders ben ik denk ik 1 week bezig om die PDF om te toveren in 1 groot form.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Willem
  • Laatst online: 17:56
Ehm, als je van nature lui bent ... ;)
Wie of wat is de "ie" in de zin: "tekst elementen in een PDF document moet ie ..."?

Wat je precies wilt is heel erg onduidelijk.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• TeeDee
ie = het tooltje :)

ik weet dat het erg onduidelijk is, dus nog eens proberen.

Huidige situatie:
een pdf van 60 pagina's. Die pdf moet dus omgebouwd worden naar een PDF-form. Dus dat mensen gegevens in kunnen voeren. Nu bevat elke pagina een kleine 30 tekstelementen. Die tekstelementen moeten omgebouwd worden naar een form field. Dus 1 regel tekst moet 1 form field worden. Hierna kunnen de mensen dit dus invullen.

Maar om nu dus al die formfields met de hand te gaan zitten maken, en de layout van het document moet nog kloppen, ben ik vrij lang bezig. En ik denk dat ik op deze manier de scope van het hele idee voorbij vlieg met enkele lichtjaren.

Dus de vraag: is er een tool die bovenstaand verhaal in 1 x kan doen?

duidelijker :+?

• TeeDee
Hmm, ik heb van alles geprobeerd bijvoorbeeld:

- vanuit Xpress met Applescripting e.d. gepoogd om alle tekstkaders om te bouwen naar formfields
- pitstop alle mogelijke opties geprobeerd.

Ik denk dat ik maar mensen op ga trommelen om mee te helpen :D