Breedbeeld TV...Welke van de 2?

Pagina: 1
Acties:

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 12:38

Pater

Terry Tate

Topicstarter
Ik zit al een tijdje te denken om een Breedbeeld te gaan kopen en mijn oog is gevallen op de Sony versie, namelijk de KV-28...

Alleen ik weet nog niet welk type beter is.

Het gaat om deze 2:

SONY KV-28FX66

SONY KV-28LS60

Prijzen liggen rond de 840 euro, qua prijs is er geen verschil.

Wie kan mij helpen?

Overigens kan ik van de FX66 niks vinden op de Sony site....

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Die FX66 lijkt me duidelijk beter. Waarom de prijzen gelijk zijn snap ik eigenlijk niet.

Verwijderd

De FX66 heeft een ander design maar ook iets meer vermogen maar wat telt is uiteraarde beeldkwaliteit.
Naast 100hz heeft de FX66 digital scan en een comb filter, iets wat een beetje 100hz toestel toch zeker wel moet hebben.

Deze technieken voorkomen (tot op zekere hoogte) het naijlen van bewegingen.

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30
Ehm, een combfilter wordt gebruikt om luminantie en chrominantie van elkaar te scheiden, dat heeft niets met het voorkomen van naijlen te maken.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:06
fx66 nemen, die is ook mooier :)

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

Wij hebben de FX66, uiteraard mooi ding alleen we hadden een kleuren vlekje rechts boven in de hoek, we hebben gelijk de winkel gebelt en hij zei dat het een kwaal van die tv was. Later hoorden we dat het onze Woofer was die we bij die zelfde set hebben gekocht. Maar het komt dus vaker voor. Let dus goed op!

we hebben de 82cm 70watt boxen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 12:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 12:24:
Wij hebben de FX66, uiteraard mooi ding alleen we hadden een kleuren vlekje rechts boven in de hoek, we hebben gelijk de winkel gebelt en hij zei dat het een kwaal van die tv was. Later hoorden we dat het onze Woofer was die we bij die zelfde set hebben gekocht. Maar het komt dus vaker voor. Let dus goed op!

we hebben de 82cm 70watt boxen
Dan is die woofer waarschijnlijk niet goed magnetisch afgeschermd.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:59
Ik zou gaan voor die FX66. Vooral de vlakke beeldbuis (die de LS60 niet heeft volgens eerder genoemde site) spreekt mij erg aan. Kan je in de zon toch nog tv kijken (iig beter dan met bolle buis). Zelf vind ik die complete kast erbij een beetje jammer.. Maar dat is mijn smaak :)

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 12:38

Pater

Terry Tate

Topicstarter
Mooi! Ik heb een besluit genomen, ik ga voor de FX66.

Dit wordt het setje wat ik er bij koop: HTP 4000

Volgende week wordt ie aangeleverd. :9~

Overigens wordt die kast er niet bij geleverd, dat is een losse TV meubel. Geen idee waarom ze die foto op die site hebben gezet, maar ja...

[ Voor 21% gewijzigd door Pater op 21-02-2003 16:07 ]

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Pagina: 1