Ik heb vandaag de Zalman ZM80-HP op mijn Club3D Radeon 9700Pro gezet. Alles leek goed te gaan totdat ik de pc aanzette.
Ik zag alleen maar gekleurde blokken en strepen en daar tussendoor nog het gewone beeld.
De koeler is 100% correct geïnstalleerd naar mijn idee (heb het ook al een keer gedaan op een GF2GTS werkte perfect)
Omdat het een Radeon is heb ik er een wat dikkere laag koelprut tussen gedaan en gecontroleerd of de core contact maakte met het koelblok, dat bleek goed te zitten.
Mijn vraag is dus : Hoe kan dit in godsnaam ?
en nog belangrijker : Hoe is het op te lossen ?
Ohja : een vriend van me heeft dit ook al een keer gehad met een GF4Ti4400, hij heeft hem toen aan de kant gemikt in de zin van : 'dood'..........
even voor de duidelijkheid :
-De kaart heeft het wel gedaan met de oude koeler.
-Ik heb niet ge-oced
-Hij zit goed in het AGP slot
-voedingsstekkertje zit erin
etc etc
Ik zag alleen maar gekleurde blokken en strepen en daar tussendoor nog het gewone beeld.
De koeler is 100% correct geïnstalleerd naar mijn idee (heb het ook al een keer gedaan op een GF2GTS werkte perfect)
Omdat het een Radeon is heb ik er een wat dikkere laag koelprut tussen gedaan en gecontroleerd of de core contact maakte met het koelblok, dat bleek goed te zitten.
Mijn vraag is dus : Hoe kan dit in godsnaam ?
en nog belangrijker : Hoe is het op te lossen ?
Ohja : een vriend van me heeft dit ook al een keer gehad met een GF4Ti4400, hij heeft hem toen aan de kant gemikt in de zin van : 'dood'..........
even voor de duidelijkheid :
-De kaart heeft het wel gedaan met de oude koeler.
-Ik heb niet ge-oced
-Hij zit goed in het AGP slot
-voedingsstekkertje zit erin
etc etc
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 15:21 ]