Ik zit een beetje informatie te zoeken over subwoofers en ben een beetje aan het rondkijken en nu heb ik een tijdje geleden geluisterd naar de Final S10 Subwoofer. Ik heb dit apparaat eens goed bekeken maar wat mij opviel was dat je op deze subwoofer een links en een rechts TULP ingang hebt. Nu vroeg ik mij af wat het idee hierachter is, en wat de voordelen hiervan zijn als je toch ook een subwoofer-out hebt op je receiver. Want er zijn een heleboel subwoofers die alleen maar 1 tulp input kanaal hebben bv Rel Quake. Of dat je ze misschien beter kan aansluiten op de high power input.
Geeft het verschil in geluid al die verschillende manieren van aansluiten en wat is nou het "beste" kwa geluidskwaliteit en kwa storing.
Ook vroeg ik me af wat het kenmerk is van 180 graden draaien van de geluidsgolf, wat zijn de kenmerken dat je je geluidsgolf 180 graden moet draaien?
Wat doet de schakelaar voor music/movie op een subwoofer? Wat veranderd er precies aan de geluidsgolf?
Hopelijk weten jullie wat antwoorden op mijn vragen
Geeft het verschil in geluid al die verschillende manieren van aansluiten en wat is nou het "beste" kwa geluidskwaliteit en kwa storing.
Ook vroeg ik me af wat het kenmerk is van 180 graden draaien van de geluidsgolf, wat zijn de kenmerken dat je je geluidsgolf 180 graden moet draaien?
Wat doet de schakelaar voor music/movie op een subwoofer? Wat veranderd er precies aan de geluidsgolf?
Hopelijk weten jullie wat antwoorden op mijn vragen