Toon posts:

Flash MX Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik ben hier net nieuw maar ik post hier eventjes omdat ik een probleem heb. Ik en mn vriendin zijn bezig een website aan het maken, of liever gezegd zij is er mee bezig en nu doet haar animatie iets vreemds. Er staan 5 plaatjes die langzaam in elkaar overlopen maar op een bepaald punt verschuift elke foto iets. De animatie is te vinden op de page http://www33.brinkster.com/gaffers/index2.html

Kan iemand ons vertellen wat er precies fout is gegaan? Of kan iemand ons verder helpen met het opsporen van het probleem?

In ieder geval bedankt :)

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 20:14

_soh

Ligt het nu aan mij of kan ik je ani niet vinden?!

Lightning_crew

• _soh

_soh

Wanneer verschuift het dan trouwens? On mouse_over of zoiets? of gewoon tijdens het lopen van de timeline?
Probeer iig eens om je tweede keyframe opnieuw neer te pleuren en dan het effect nogmaals te verwerken, misschien dat je ergens per ongeluk een van de pijltjestoetsen hebt ingedrukt?

Maar to the point.... waaar staat je ani?

Lightning_crew

• _soh

_soh

Have to go now...

Lightning_crew

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 14:39:
Hallo :)

Ik ben hier net nieuw maar ik post hier eventjes omdat ik een probleem heb. Ik en mn vriendin zijn bezig een website aan het maken, of liever gezegd zij is er mee bezig en nu doet haar animatie iets vreemds. Er staan 5 plaatjes die langzaam in elkaar overlopen maar op een bepaald punt verschuift elke foto iets. De animatie is te vinden op de page http://www33.brinkster.com/gaffers/index2.html

Kan iemand ons vertellen wat er precies fout is gegaan? Of kan iemand ons verder helpen met het opsporen van het probleem?

In ieder geval bedankt :)
Het lijkt mij de beruchte pixelshift bug te zijn, aangezien ik hier, met de meest recente player, geen verschuiving zie.

Een oplossing is om de laatste versie van de Flash-player te downloaden. De laatste versies (plugins, stand-alone- en authoring-player) kun je op deze pagina downloaden als één executable.

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
_soh: Er bestaat een edit knopje. Dan hoef je niet telkens te replyen.
En in het vervolg gaarne je mededelingen over je "weggaan" voor je houden.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
ik zie ook geen verschuiving, dus t zal je player wel zijn

Mijn rig

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

oplossing:
zorg dat de gehele animatie uit tweens bestaat en laat de tween beginnen bij 1% alpha en eindigen bij 99%. :)

btw ik zag wel een verschuiving.

[ Voor 13% gewijzigd door tec op 20-02-2003 15:30 ]

• Hans.Solo
  • Laatst online: 20-08 09:03

Hans.Solo

Tank n00bje :P

cjs schreef op 20 February 2003 @ 15:03:
[...]

Het lijkt mij de beruchte pixelshift bug te zijn, aangezien ik hier, met de meest recente player, geen verschuiving zie.

Een oplossing is om de laatste versie van de Flash-player te downloaden. De laatste versies (plugins, stand-alone- en authoring-player) kun je op deze pagina downloaden als één executable.
Hmm ik heb die player dus ook maar ik zie die verschuiving wel.
Kzou iig ff checken of de x en y coords van je piccies op alle keyframes exact hetzelfde zijn.

P.S.? kan het kloppen dat je TXT niet helemaal goed tevoorschijn komt? bij mij hier de helft + scrollbar achter je plaatjes....

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ Bedankt voor alle reacties!!

We zijn er nu mee bezig, vandaar geen eerdere reactie omdat ik geen computer in mn bereik had. De animatie staat op de index2 pagina en wel aan de rechterkant, het is de animatie van schepen op foto's 8) lol.

Welke browsers gebruiken jullie? IE of Netscape? We hebben de site helaas alleen op IE getest, vandaar dat hij misschien in andere browsers deels niet juist op het scherm komt?

Maar goed, we hebben het scenario 1 & 99 alpha geprobeerd en het werkt!!! We gaan de animatie er zo opzetten dus voor degene die tijd over hebben: wat vinden jullie ervan? Nog andere bugs te melden? :*)

In ieder geval heeeeel erg bedankt allemaal, jullie zijn geweldig!

Have a nice rest of the day namens ons!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

graag gedaan 8)

Verwijderd

De mensen die de verschuiving niet zagen hebben waarschijnlijk player versie 6.65, waarin deze bug EINDELIJK is opgelost....macromedia kon niet meer doen alsof hun neus bloedde :)

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Ipv van de Alpha op 99% te zetten kan je ook het plaatje selecteren en dan CTRL-B (Break Apart) :) Werkt ook als een tierelier !
Pagina: 1