Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraag ivm koffermod

Pagina: 1
Acties:

• DarkThunderbird
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Topicstarter
Beste modders,
waar kan ik het best mijn harde schijf en eventuele fan zetten?
Ik dacht eerst de hd in het deksel boven de cpu te hangen en een fan te plaatsen zoals in het rood is aangeduid, zodat deze beide kon koelen. Maar er blijkt geen plaats meer te zijn voor een 80 mm en ik heb enkel nog 3 80 mm's liggen :(
Mijn vraag:
-is het nodig om te koelen of laat ik die fan voor wat het is
-waar hang in dan mijn hd het best (en indien koeling nodig is, waar zet ik die fan)?

indien het van belang zou zijn, het is een p233 mmx

Afbeeldingslocatie: http://members.v3space.com/hatebreeder/koffer.jpg

Specs

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 11:39

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Je plaatje is niet zichtbaar. Fortune city en enkele andere vrije website diensten zoals Geocities verbieden om direct te linken. :)

Je kan het plaatje hier uploaden. :)

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• DarkThunderbird
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Topicstarter
oops, thx for the help...

eerst nog ff beetje moeten resizen maar hier is ie dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/koffer2.jpg

Specs

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

je akn je hd in het deksel maken. Ik denk te zien aan de hardware die erin hangt dat een extra fan niet nodig zal zijn.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 08:16

orca

Zwem goed, Broeder.....

Je zou een extra frame kunnen maken om de HD tussen de processor en de floppy drive te plaatsen. dan hou je alles in de koffer. en kan je alle kabels eronder wegwerken.

of hang hem boven het memory daar is ook nog plek, wordt ook nog een beetje gekoeld

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Met een Pentium weinig hoef je geen Xtra FAN :) Het produceerd toch zga geen warmte en de HDD kan heel wat hebben.

Als je een 'Ultimate game systeem' maakt, dan is het wel hoognodig. Maar idg dus niet...

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
haha, jij ook al een koffermod :P ik heb precies dezelfde koffer (van de praxis) maar dan volledig allu :D

• DarkThunderbird
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Topicstarter
ok, dus geen fan nodig... dan denk ik dat ik orca's raad maar opvolg en de hd boven de ram hang, wordt ie toch nog wat door de voeding gekoeld.
Bedankt voor de snelle en nuttige reacties!

@OverSoft: idd, ik weet dat het niet bijster origineel meer is maar het blijft leuk om er zelf eentje in elkaar te knutselen ;)

Specs

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

DarkThunderbird schreef op 20 februari 2003 @ 15:21:
ok, dus geen fan nodig... dan denk ik dat ik orca's raad maar opvolg en de hd boven de ram hang, wordt ie toch nog wat door de voeding gekoeld.
Bedankt voor de snelle en nuttige reacties!

@OverSoft: idd, ik weet dat het niet bijster origineel meer is maar het blijft leuk om er zelf eentje in elkaar te knutselen ;)
En het is gewoon handig om mee te nemen :)

Maare, kan je 'm niet kwijt naast de processor, op z'n zijkant?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

HD kan toch op zijkant? Of ergens anders in de deksel?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Enterprice_NL schreef op 20 February 2003 @ 15:07:
Met een Pentium weinig hoef je geen Xtra FAN :) Het produceerd toch zga geen warmte en de HDD kan heel wat hebben.

Als je een 'Ultimate game systeem' maakt, dan is het wel hoognodig. Maar idg dus niet...
ach een xtra 12cm fan staat wel leuk :D :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

mijn koffermod heeft geen extra ventilator en draait al 2jaar zonder probleem

(p2-366) met wel een processorfan!

• technocow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-11 19:56
nee joh een water cooling erop :P

ik heb btw een pI 150 @ 200 met watercooling gehad en daar kon je goed op Quaken (III) met een voodoo II :)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zou de HD idd naast het ram hangen (aan het deksel dan) en als het past zou ik wel een fannetje erin hangen is (bijna) altijd wel nuttig :)

Verwijderd

technocow schreef op 20 February 2003 @ 19:55:
nee joh een water cooling erop :P

ik heb btw een pI 150 @ 200 met watercooling gehad en daar kon je goed op Quaken (III) met een voodoo II :)
Hoe doe je dat ik kom nauwelijks vooruit met q3 op me celeron300, 128mb, tnt2 pci m64 8)7 Of speelde je in gare resoluties :?
/offtopic

Verwijderd

ik zou je HD boven de Cdromspeler naast de voeding hangen. van die beugels aan de HD zodat ie in een 5 1/4 slot past en dan met een paar alu beugeltjes aan je CDrom. Evt een 80 mm erboven in de deksel.

• Joepho
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

heb je het gat voor de flopse drive al gemaakt? zonee dna hang je die in de deksel en dan doe je op de plek van de flopse drive de hdd

==>[rml][ CM] PII 400 In koffermod[/rml]
Pagina: 1