Toon posts:

[FlashMX] fla naam contante

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een contante naam/waarde in flash die de .swf naam waarde heeft??

Ik wil die in de actionscript gebruiken.

Ik bedoel de swf naam.. mijn fout...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 14:15 ]

Verwijderd

nee, want je hebt wanneer de movie exporteert eigenlijk niks meer te maken met FLA, maar met de SWF. Waarom zou je dit willen?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32
Als je dat wilt, zou ik maar eens even wat moeite en research doen hiernaar alvorens al je vragen maar gewoon hier te dumpen en verwachten dat wij 't nog voor je oplossen ook.

GoT is een community waar 1) wordt verwacht dat je zelf eerst gaat klooien totdat je er niet meer uitkomt en dan pas een topic plaatst met alles wat je geprobeerd hebt en punten waarop je denkt dat het fout gaat, en 2) er van je wordt verwacht andere mensen ook helpt in plaats van alleen maar zelf threads te openen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 14:03:
nee, want je hebt wanneer de movie exporteert eigenlijk niks meer te maken met FLA, maar met de SWF. Waarom zou je dit willen?
Sorry mijn type fout. Ik bedoel natuurlijk de swf file naam |:( Is deze te krijgen..?
willem169 schreef op 20 February 2003 @ 14:04:
Als je dat wilt, zou ik maar eens even wat moeite en research doen hiernaar alvorens al je vragen maar gewoon hier te dumpen en verwachten dat wij 't nog voor je oplossen ook.

GoT is een community waar 1) wordt verwacht dat je zelf eerst gaat klooien totdat je er niet meer uitkomt en dan pas een topic plaatst met alles wat je geprobeerd hebt en punten waarop je denkt dat het fout gaat, en 2) er van je wordt verwacht andere mensen ook helpt in plaats van alleen maar zelf threads te openen.
Geloof me.. Ik ben een techneut.... Denk je nou echt dat ik het niet eerst zelf ga proberen... maar ik vindt het een beetje tijdverlies als ik hier 2 uur naar ga zoeken als iemand dit misschien wel weet.
Ten tweede ben ik van mening dat iedereen die hier post een steentje bijdraagt. Topics van mij en van iedereen helpen de mede gotters natuurlijk nog beter naar het zoeken van een oplossing van een soortgelijke vraag, mits er een normaal antwoord wordt gegeven natuurlijk.

Verwijderd

Maar als niemand de zoekfunctie gebruikt omdat het anders 2 uur duurt. Ik zou denken de system functies van flash, alleen ben ik bang dat het hem niet word. Waarom zou je het ook willen dan? Je kan je SWF toch gewoon een constante naam geven?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 14:20 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32
Wesman:
Geloof me.. Ik ben een techneut.... Denk je nou echt dat ik het niet eerst zelf ga proberen... maar ik vindt het een beetje tijdverlies als ik hier 2 uur naar ga zoeken als iemand dit misschien wel weet.
Ten tweede ben ik van mening dat iedereen die hier post een steentje bijdraagt. Topics van mij en van iedereen helpen de mede gotters natuurlijk nog beter naar het zoeken van een oplossing van een soortgelijke vraag, mits er een normaal antwoord wordt gegeven natuurlijk.

Sja, als dat je mentaliteit is mag je wel naar een ander forum gaan. Conclusie is dat je geen zin hebt om tijd te steken in het zelf uitzoeken van bepaalde dingen omdat mensen het hier toch wel weten en dat is niet de juiste instelling.

Je posthistory is ook al niet om over naar huis te schrijven dus ik zou het vervolg maar iets meer blijk geven van je moeite voor bepaalde problemen, en dat van anderen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
willem169 schreef op 20 February 2003 @ 14:22:

[...]

Sja, als dat je mentaliteit is mag je wel naar een ander forum gaan. Conclusie is dat je geen zin hebt om tijd te steken in het zelf uitzoeken van bepaalde dingen omdat mensen het hier toch wel weten en dat is niet de juiste instelling.

Je posthistory is ook al niet om over naar huis te schrijven dus ik zou het vervolg maar iets meer blijk geven van je moeite voor bepaalde problemen, en dat van anderen.
Mijn posthistory...??? volgens mij is dat nog steeds respectievelijk: begin post/gepost in ander topic - 25%/75%... maar jij ziet waarschijnlijk dat het meerdendeel van die 25% in de meeste recente periode is... Het is maar hoe je het bekijkt...

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 14:01:
is er een contante naam/waarde in flash die de .swf naam waarde heeft??

Ik wil die in de actionscript gebruiken.

Ik bedoel de swf naam.. mijn fout...
Misschien zit het probleem in de dure naam van je swf. :P

ontopic:
Kijk eens naar de _url property. Met de stringfuncties in Flash kun je de bestandsnaam er zo uit halen.
Mijn posthistory...??? volgens mij is dat nog steeds respectievelijk: begin post/gepost in ander topic - 25%/75%... maar jij ziet waarschijnlijk dat het meerdendeel van die 25% in de meeste recente periode is... Het is maar hoe je het bekijkt...
Volgens mij kun je dit beter even buiten het forum om uitvechten.

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:50
bedoel je contante of constante?

En btw, ik zou maar geen ruzie maken met mods als je nog wat uit dit topic wilt 'halen' :)

|>

Verwijderd

Topicstarter
Simon schreef op 20 February 2003 @ 14:44:
bedoel je contante of constante?

En btw, ik zou maar geen ruzie maken met mods als je nog wat uit dit topic wilt 'halen' :)
Hij begon over offtopic denegerend over mijn posthistory... dan mag ik daar toch wel op antwoorden... Maar misschien was email wat beter geweest. Zo leert men toch weer wat vandaag... ;)
cjs schreef op 20 februari 2003 @ 14:41:

Kijk eens naar de _url property. Met de stringfuncties in Flash kun je de bestandsnaam er zo uit halen.
Daar ga ik even naar kijken... bedankt!
Pagina: 1