Om in mijn Hotmail te komen, gebruik altijd de Mail-button in de toolbar van Internet Explorer. Dit werkt helemaal prima, gaat mooi vlot, maar ik heb al een hele tijd iets heel aparts: Als ik op de mailbutton klik en in het dropdown menu Read Mail aanklik, verwacht ik ook dat ik in mijn inbox terechtkom. Dit is echter niet het geval, want hij stuurt me constant door naar de Compose-tab.
Ik heb gezocht naar mensen met hetzelfde euvel, maar kon er niets over vinden.
Heeft iemand hetzelfde probleem, of herkent hij/zij dit?
Het is niet zo dat het een zaak van levensbelang is, maar het wordt gewoon irritant als je een x aantal keer per dag je mail checked en je steeds dezelfde (extra) handeling moet verrichten, terwijl dat niet zo hoeft te zijn neem ik aan.
Owja, mijn specs: Win98 en IE 5.01 (en ik wil liever niet upgraden naar 6 ofzo, want dat heeft me alleen maar ellende gegeven toendertijd en ik ben al blij zat dat het nu een beetje werkt hier.)
Ik heb trouwens wel alle updates voor 5.01 van de MS site gehaald.
Ik heb gezocht naar mensen met hetzelfde euvel, maar kon er niets over vinden.
Heeft iemand hetzelfde probleem, of herkent hij/zij dit?
Het is niet zo dat het een zaak van levensbelang is, maar het wordt gewoon irritant als je een x aantal keer per dag je mail checked en je steeds dezelfde (extra) handeling moet verrichten, terwijl dat niet zo hoeft te zijn neem ik aan.
Owja, mijn specs: Win98 en IE 5.01 (en ik wil liever niet upgraden naar 6 ofzo, want dat heeft me alleen maar ellende gegeven toendertijd en ik ben al blij zat dat het nu een beetje werkt hier.)