[BUG?] Themaforum geeft politiek weer ipv vakantie

Pagina: 1
Acties:

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Topicstarter
Ik wilde dit eigenlijk in het BUG-forum posten, maar dat lukte niet. :? Bij zowel 'verstuur bericht' als wel 'bekijk bericht' kreeg ik het scherm waarin ik het bericht post leeg te zien.

Thema Forum: Vakantie zou toch onderwerpen over vakantie moeten weergeven, maar ik krijg politiek te zien.

Op http://gathering.tweakers.net/forum krijg ik gewoon

"Thema Forum: Vakantie; TF, het themaforum met tijdelijke onderwerpen. Onderwerp in dit forum: Vakantie"

te zien, maar als ik erop klik krijg ik gewoon de pagina met onderwerpen over politiek. Ook de titel is dan "GoT > Thema Forum: Politiek".

Het vreemde is dat ik de topics van het TF-vakantie-forum wel in mijn Active Topics te zien krijg.

Ben trouwens een WinXP-klant met IE, maar ik denk niet dat dat hierbij erg van belang is.

[ Voor 7% gewijzigd door Positron op 20-02-2003 12:48 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Heb je al naar je cache / tempInet files / proxy gekeken ?

Bij mij gaat alles zoals het hoort :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik krijg gewoon vakantieonderwerpen, al had het van mij gewoon politiek mogen blijven ;)

• Positron

Positron

Topicstarter
Ik zal de boel eens leeggooien, een proxy gebruik ik niet naar mijn weten, zit gewoon via HCCnet op de ADSL.
Wekkel schreef op 20 February 2003 @ 12:50:
Ik krijg gewoon vakantieonderwerpen, al had het van mij gewoon politiek mogen blijven ;)
Ruilen? ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Positron op 20-02-2003 12:51 ]

• Positron

Positron

Topicstarter
Hm, alle tijdelijke internetbestanden eruitgegooid en nu linkt 'ie inderdaad goed. Het zal wel.. :? :)

CTRL+F5 had ik namelijk wel al geprobeerd. (Of had dat misschien Shift+F5 of Alt+F5 moeten zijn?)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Positron schreef op 20 February 2003 @ 12:55:
Hm, alle tijdelijke internetbestanden eruitgegooid en nu linkt 'ie inderdaad goed. Het zal wel.. :? :)

CTRL+F5 had ik namelijk wel al geprobeerd. (Of had dat misschien Shift+F5 of Alt+F5 moeten zijn?)
Nee, is CTRL+F5 gewoon.. stel anders ff in je internet opties in dat IE zijn temp files leegt als je je browser afsluit.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1