Vorige week heb ik een Celeron 400Mhz systeempje geupgrade met een MSI 815EPT PRO bordje met een PIII 800Mhz erop.
Dit Celeron systeem zat reeds in een splinternieuwe case met 300Watt P4 voeding erin. Die Celeron was sowieso maar tijdelijk. Nu, dat Soyo 6IZA bordje met die Celeron heeft steeds perfect gewerkt in die case. Sinds dat MSI bord erinzit met die PIII start dit systeem soms spontaan op. Eenmaal hij draait blijft hij verder perfect werken. Het is alleen niet de bedoeling dat die gebruiker smorgens beneden komt en dat zijn pc al een halve nacht aanstaat...
Ik heb al op de search gekeken, maar kom alleen stabiliteitsproblemen tegen ivm. voedingen. Ik zag niets over spontaan opstarten...
Kent iemand die fenomeen of weet iemand een oplossing ?
Overzichtje systeem :
MSI 815EPT PRO (raid wordt niet gebruikt)
PIII 800MHZ EB
256 MB (2 x 128Mb single sided dimm)
8mb SIS agp kaartje
pci modempje
parallel printertje
usb scanner en usb adsl modem eraan
Niks speciaal eigelijk...
Dit Celeron systeem zat reeds in een splinternieuwe case met 300Watt P4 voeding erin. Die Celeron was sowieso maar tijdelijk. Nu, dat Soyo 6IZA bordje met die Celeron heeft steeds perfect gewerkt in die case. Sinds dat MSI bord erinzit met die PIII start dit systeem soms spontaan op. Eenmaal hij draait blijft hij verder perfect werken. Het is alleen niet de bedoeling dat die gebruiker smorgens beneden komt en dat zijn pc al een halve nacht aanstaat...
Ik heb al op de search gekeken, maar kom alleen stabiliteitsproblemen tegen ivm. voedingen. Ik zag niets over spontaan opstarten...
Kent iemand die fenomeen of weet iemand een oplossing ?
Overzichtje systeem :
MSI 815EPT PRO (raid wordt niet gebruikt)
PIII 800MHZ EB
256 MB (2 x 128Mb single sided dimm)
8mb SIS agp kaartje
pci modempje
parallel printertje
usb scanner en usb adsl modem eraan
Niks speciaal eigelijk...