Toon posts:

Mandatory Profiles met foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een windows 2000 Server de Mandatory Profiles ingesteld.. deze werkt goed, maar wanneer ik met een 2e gebruiker inlog dan loop de aanmelding vast met een Explorer.exe fout.
Beide accounts maken gebruik van dezelfde Profile directory, dit is ook de bedoeling... maar er kan dus maar 1 gebruiker op inloggen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen heb ook al op Technet gekeken.. het probleem is dat er geen foutcode aan word gegeven..

Iemand die weet wat ik nog in moet stellen en/of bekend is met deze fout..?

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 08:52
Als het een mandatory profile is, waarom kopieer je het profiel dan niet voor de tweede bruiker ?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
hoe heb je je profile aangemaakt?

je moet deze maken op een werkstation en vervolgens als administrator inloggen, dan ga je naar 'deze computer' (rechtermuisknop,eigenschappen) naar het tabblad 'user profiles' van daaruit kopieer je je userprofile welke je hebt aangemaak naar de profileshare die je op de server hebt staan (\\servernaam\profiles$\usersname) specificeer ook de correkte rechten!,

vervolgens neem je plaats achter de server en rename je de user.dat naar user.man (maar dat wist je denk ik al wel)

zo zou het moeten werken, tenminste zo doe ik het altijd

A wise man's life is based around fuck you