Toon posts:

Fout in profile?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een webicon ingevuld, maar hij blijft verwijzen naar een ooit naar GoT geupload plaatje met voetjes, die vaak een rood kruisje geeft, waarom pakt hij mijn webicon niet en waarom wel dat geuploadde plaatje waar ik niets over kan terugvinden in mijn profile :?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Waarschijnlijk heb je in je prefs niet aangezet dat je webicons wilt zien. Dan zie je inderdaad je standaard icon wat je geupload hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Twynn schreef op 20 februari 2003 @ 11:30:
Waarschijnlijk heb je in je prefs niet aangezet dat je webicons wilt zien. Dan zie je inderdaad je standaard icon wat je geupload hebt :)
true, maar toch raar dat ik steeds rood kruisje kreeg voor dat geupload plaatje

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 11:36:
true, maar toch raar dat ik steeds rood kruisje kreeg voor dat geupload plaatje

Dat komt omdat de fileservers van GoT af en toe wel eens kuren hebben. Got kan dus, als de fileserver even druk bezig is met andere dingen :P, even jouw icoon niet tonen, waardoor dus een 'picture not found-kruisje' getoond wordt in je browser :)

Verwijderd

Topicstarter
Glimi schreef op 20 February 2003 @ 11:40:

[...]

Dat komt omdat de fileservers van GoT af en toe wel eens kuren hebben. Got kan dus, als de fileserver even druk bezig is met andere dingen :P, even jouw icoon niet tonen, waardoor dus een 'picture not found-kruisje' getoond wordt in je browser :)
AH ok, GoT trekt het dus gewoon niet, zoals wel vaker de laatste tijd en altijd juist op de momenten dat je het nodig hebt ;(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 11:44:
[...]

AH ok, GoT trekt het dus gewoon niet, zoals wel vaker de laatste tijd en altijd juist op de momenten dat je het nodig hebt ;(
Ach, als af en toe een aantal icons plat liggen, maakt dat toch niet zo uit? ;)
Behalve gisteren even, gaat GoT verder normaal :)

🌞🍃

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon de HK weer dichtgooien, scheelt weer wat traffic :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 14:24 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 11:44:
Trekt het niet?
Zijn die icoontjes van levensbelang ofzo? of mis ik iets?

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 14:24 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Pagina: 1