Toon posts:

[WORD] Invulvakje

Pagina: 1
Acties:
  • 1.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een standaard brief maken waarin invulvakjes zitten. (later wordt er een sjabloon van gemaakt.) Ik heb al een fill in veld gemaakt maar dan wordt het niet duidelijk weergegeven als een veld waarin je iets moet invullen.

een voorbeeld:

Geachte [Vul de naam in]

Wanneer de naam wordt ingevult moet het vakje blijven maar natuurlijk nit worden afgedrukt. Weet iemand hoe dit moet?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 15:09

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Voeg een invulveld toe en zet in het vakje het volgende:

FILLIN "Vul de naam in" \d"INGEVULDE NAAM"

Waarbij INGEVULDE NAAM de standaard ingevoerde waarde wordt van het venstertje dat tevoorschijn komt.
Wanneer de naam wordt ingevult moet het vakje blijven maar natuurlijk nit worden afgedrukt. Weet iemand hoe dit moet?
Ik heb geen flauw idee wat jij nou hier bedoelt :{

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
CAP-Team schreef op 20 February 2003 @ 12:24:
Voeg een invulveld toe en zet in het vakje het volgende:

FILLIN "Vul de naam in" \d"INGEVULDE NAAM"

Waarbij INGEVULDE NAAM de standaard ingevoerde waarde wordt van het venstertje dat tevoorschijn komt.

[...]

Ik heb geen flauw idee wat jij nou hier bedoelt :{
Op die manier had ik het dus ook al gedaan. Je ziet dan niet echt waar je het moet invullen, je kunt er ook doorheen typen en het wordt pas grijs wanneer je er op klikt. Wat voor zin heeft dit dan?

(Ik bedoel dat er een hokje moet komen waar duidelijk te zien is dat je er wat in moet vullen, dat hokje moet niet worden afgedrukt.)

Verwijderd

Bij het invoegen van een formulierveld (desnoods met standaard tekst [vul de naam in] zorg je er voor dat de optie 'arcering' achtief is, dan heb je een "zichtbaar vakje".
Of snap ik je vraag niet?

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Als je via de Forms toolbar een tekstvak invoegt, is dat toch een duidelijk zichtbaar grijs vakje in het document, dat niet wordt afgedrukt?
En als je het document lockt, dan kunnen de mensen alleen maar dingen in die vakjes invoeren en er niet overheen typen ofzo.

Of begrijp ik de vraag ook niet... :?

[ Voor 38% gewijzigd door Millennyum op 20-02-2003 21:53 ]

Verwijderd

Zei ik het zo onduidelijk, Millennyum :?

Vroeg ik vóór je edit ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 21:53 ]

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 21:53:
Zei ik het zo onduidelijk, Millennyum :?

Vroeg ik vóór je edit ;)
Je zei niet dat dat ding niet wordt afgedrukt en je had het ook niet over locken, wat blijkbaar een van de problemen van de TS is. ;)
Sorry als mijn post overbodig overkomt :>

[edit] Ow je had het over het stuk voor mijn edit 8)7
La maar dan... :D

[ Voor 11% gewijzigd door Millennyum op 20-02-2003 22:21 ]

Pagina: 1