Pfff... 13 puntjes... ![]() Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Verwijderd
Woei 8ste en overmogen 7de
En er is weer een miniflush van mij de deur uit. D2ol heeft het al gezien alleen switch nog niet
Enne welkom Limburgers
En er is weer een miniflush van mij de deur uit. D2ol heeft het al gezien alleen switch nog niet
Enne welkom Limburgers
pff 13 puntjes had dat gezegd, dan ik nog wat losgelaten. Dit ziet ook niet uit zo
Crazycows rule!!!! whoot!!!!
Verwijderd
Vooral omdat d2ol nog enig nut heeftVerwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 12:53:
Hier is 't veel 1337-er om 1e te staan dan bij RC5 vinnik
Verwijderd
woei 11e plaats en gooing up al is het maar met kleine stappen maarja.
en hoezo welkom limburgers, ik doe al een hele poos mee en sta toch al lekker in de stats van dpc.
greetz Mystery

en hoezo welkom limburgers, ik doe al een hele poos mee en sta toch al lekker in de stats van dpc.
greetz Mystery
Gisteravond was er nog een spannende stijd om de #1, helaas zie ik nu dat CC heeft gewonnen!
Firerain: congratz m8!
Firerain: congratz m8!
Verwijderd
My: en TA is er zeker geen kwijt? 
Ik heb er vandaag dik 100 verstuurd vanaf deze pc. D2OL heeft ze bijgewerkt op +- 11:00 maar de Switchstats zijn er niet echt op vooruit gegaan??

Ik heb er vandaag dik 100 verstuurd vanaf deze pc. D2OL heeft ze bijgewerkt op +- 11:00 maar de Switchstats zijn er niet echt op vooruit gegaan??
Mijn conclusie: Sparen is zinloos
#StopBurningStuff
Ik denk dat ze bij Sengent een soort inflatie toepassen op opgespaard materiaal, hoe langer dat je verzuimd de afgewerkte kandidaten terug te sturen, des te minder dat ze waard worden...
Division BrabanderT
Verwijderd
Gaat erg goed met d2ol zie ik
heb wat zitten sparen zit nu op zoon 550 blokjes denk ik zo
ga ze zondag wel los laten verwacht dan ook een extra pctje te hebben draaien
1 tip: backup je outque.dat en flush hem net zo vaak tot je al je cands bij je totaal zijn opgetelt...
Verwijderd
Dubbelen worden eruit gefilterd dus?My schreef op 21 februari 2003 @ 10:52:
1 tip: backup je outque.dat en flush hem net zo vaak tot je al je cands bij je totaal zijn opgetelt...
Verwijderd
griz: wat hij bedoelt is: daarmee voorkom je dat ze niet geteld worden 
Dus indien niet geteld na x minuten nogmaals die queue aanleveren.
Verwijderd
Ja maar worden ze dan telkens allemaal geteld? Dan is het dus mega-cheaten en dat kunnen we niet hebben...Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 16:53:
griz: wat hij bedoelt is: daarmee voorkom je dat ze niet geteld worden
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 17:13:
[...]
Ja maar worden ze dan telkens allemaal geteld? Dan is het dus mega-cheaten en dat kunnen we niet hebben...
Volgens mij worden die niet dubbel geteld
Wat ik bedoel is: Het is verstandig dit net voor een grote flush te doen want indien ze door een probleem niet geteld worden kun je het nog eens proberen
DPC_Crazy_Cows: FELI MET 75K!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 20:40 ]
Nee, het is niet zo dat ze 2 keer worden geteld...Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 17:13:
[...]
Ja maar worden ze dan telkens allemaal geteld? Dan is het dus mega-cheaten en dat kunnen we niet hebben...
Alleen, de cands die op miraculeuze wijze niet zijn aangekomen of worden meegerekend worden dat meestal na de 2e keer opsturen wel...
Ik zou niet eens willen cheaten...

Dat horen we graag
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Pagina: 1