K heb hier dus een Fortness Li660 staan, maar weet in principe nix over dit apparaat.
Op internet kan ik der echt nix over vinden, wel dat hij dus gemaakt is door "Best Power Technology". Echter op hun homepage is er nix meer te vinden over deze ups. Wel over "waarschijnlijk" nieuwere modellen, maarjah hier heb ik weinig aan.
Weet iemand hier iets over, techinische details ben ik niet echt geintereseerd in, wel hoe lang m'n pc met een 300watt voeding er op kan blijven draaien als de stroom weg valt. En of ik een mooie stroom sinas (ofzo) van krijg...
Het lijkt mij namelijk dat de stroom uit de wandcontactdoos de accu's vult, en vanuit de accu's wordt m'n pc van stroom voorzien, of is het zo dat de accu's gevuld raken met stroom en daarna zich "afsluiten" en de stroom rechtstreeks uit de wandcontactdoos naar m'n pc?
Aanvulling, ik heb even alles opgeschreven wat op de UPS staat:
Manufacturer: Best Power Technology Inc.
Model: LI660VA D
AC input:
Watt .470k
Volts: 230, amps: 3,4
AC output:
Volts: 230, amps: 2,9
660 VA/ 400W
Phase 1, Hz: 50/60
S/N: LI660VD08866
Dan staat er ergens nog:
00/94B
en
6,3A 250V F met een vierkantje met een streep der door loopt.
helemala onder op staat:
MFG under Pat NO 5,160,832
Misschien heeft iemand hier iets aan...
Op internet kan ik der echt nix over vinden, wel dat hij dus gemaakt is door "Best Power Technology". Echter op hun homepage is er nix meer te vinden over deze ups. Wel over "waarschijnlijk" nieuwere modellen, maarjah hier heb ik weinig aan.
Weet iemand hier iets over, techinische details ben ik niet echt geintereseerd in, wel hoe lang m'n pc met een 300watt voeding er op kan blijven draaien als de stroom weg valt. En of ik een mooie stroom sinas (ofzo) van krijg...
Het lijkt mij namelijk dat de stroom uit de wandcontactdoos de accu's vult, en vanuit de accu's wordt m'n pc van stroom voorzien, of is het zo dat de accu's gevuld raken met stroom en daarna zich "afsluiten" en de stroom rechtstreeks uit de wandcontactdoos naar m'n pc?
Aanvulling, ik heb even alles opgeschreven wat op de UPS staat:
Manufacturer: Best Power Technology Inc.
Model: LI660VA D
AC input:
Watt .470k
Volts: 230, amps: 3,4
AC output:
Volts: 230, amps: 2,9
660 VA/ 400W
Phase 1, Hz: 50/60
S/N: LI660VD08866
Dan staat er ergens nog:
00/94B
en
6,3A 250V F met een vierkantje met een streep der door loopt.
helemala onder op staat:
MFG under Pat NO 5,160,832
Misschien heeft iemand hier iets aan...
[ Voor 26% gewijzigd door Sa1 op 20-02-2003 11:57 ]