Weergaven/views laten Outlook crashen

Pagina: 1
Acties:

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Topicstarter
Situaassie:
- W2K SP3/Exchange 2K SP2 serveromgeving, met meerdere servers.
- W98SE clients met O2K, waaronder Outlook 9.0.0.3821
- Lexign Keyflow als workflowserver

Er zijn verschillende openbare mappen en groepspostbussen waarvoor ik een weergave/view heb gedefinieerd, maar daarin wat extra velden die via IMAP worden doorgegeven (zoals workflow startdatum, flownaam etc) + wat kleurtjes om e.e.a. in een oogopslag duidelijker te maken. Deze weergaven heb ik per map als "beginweergave" ingesteld (in plaats van de standaard berichtenweergave).

Ik kom er alleen achter dat Outlook daar -- kennelijk -- grote problemen mee heeft, want als ik op zo'n Outlook map klik klapt in 70% van de gevallen Outlook er uit. Een herstart van Outlook kan wel of niet helpen. Een systeemherstart helpt meestal wel.

Weet iemand iets over bekende problemen op het gebied van weergaven?

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

Verwijderd

Niet specifiek dit probleem maar de stabiliteit van Outlook.... die is niet om over naar huis te schrijven.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 15:24:
Niet specifiek dit probleem maar de stabiliteit van Outlook.... die is niet om over naar huis te schrijven.
Wat is dit nu weer voor geblaat, ik heb in 1 1/2 jaar nog nooit problemen gehad met Outlook, hooguit dat het wat traag was met wildcard rules in de headers van mailtjes..

Verwijderd

PolarBear schreef op 20 februari 2003 @ 16:48:
[...]

Wat is dit nu weer voor geblaat, ik heb in 1 1/2 jaar nog nooit problemen gehad met Outlook, hooguit dat het wat traag was met wildcard rules in de headers van mailtjes..
Zeker geen geblaat, heb uitgebreide ervaring met outlook en in bepaalde situaties (bijvoorbeeld outlook via VPN) is hij echt niet stabiel. Dat jij er toevallig nooit problemen mee hebt is jou geluk dan.

Ik ken ook mensen die jarenlang zonder problemen met Windows 95 draaien... :+

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 08:41
LePlatDuJour schreef op 20 februari 2003 @ 11:14:
Situaassie:
- W2K SP3/Exchange 2K SP2 serveromgeving, met meerdere servers.
- W98SE clients met O2K, waaronder Outlook 9.0.0.3821
- Lexign Keyflow als workflowserver

Er zijn verschillende openbare mappen en groepspostbussen waarvoor ik een weergave/view heb gedefinieerd, maar daarin wat extra velden die via IMAP worden doorgegeven (zoals workflow startdatum, flownaam etc) + wat kleurtjes om e.e.a. in een oogopslag duidelijker te maken. Deze weergaven heb ik per map als "beginweergave" ingesteld (in plaats van de standaard berichtenweergave).

Ik kom er alleen achter dat Outlook daar -- kennelijk -- grote problemen mee heeft, want als ik op zo'n Outlook map klik klapt in 70% van de gevallen Outlook er uit. Een herstart van Outlook kan wel of niet helpen. Een systeemherstart helpt meestal wel.

Weet iemand iets over bekende problemen op het gebied van weergaven?
Ja, maar ben er ook nog helaas niet achter wat het is.
Als je werkt met formulieren word helemaal ellende.
Frapante is wel dat het pc-afhankelijk is en niet user.

Ook gebeurd het dat de view verkeerd word weergegeven, of dat er geen formulieren worden gedownload als deze nog niet aanwezig zijn.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Topicstarter
Ja, formulieren hebben we ook. :'(

Ik overweeg om e.e.a. te testen met O2K sp3 (we hebben nu sp1). Heb jij daar ervaringen mee?

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 08:41
nee, sorry.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Pagina: 1