Ok, op dit moment woon ik in Rotterdam. Ik maak gebruik van Chello via de kabel, ik betaal hier 50 euro per maand voor. Dit vind ik nogal veel. Nu zat ik dus te denken om over te stappen op ADSL bij KPN. Mijn vraag is nu, wat heb ik hier allemaal voor nodig... ? Ik heb geen telefoonaansluiting, ik doe alles via mobiel, moet ik als ik ADSL neem, nu ook weer een telefoonaansluiting nemen bij KPN. Dit zou dus betekenen dat ADSL weer wat minder aantrekkelijk word. Wie kan mij helpen.
Heb gezocht maar gaat meer over snelheid ed... heb ik voor ADSL een telefoonaansluiting van KPN nodig? Kabels liggen er wel, maar ik bedoel zo'n abbo voor de telefoon...?
Ja, je hebt voor ADSL een belbasis-abonnement nodig van KPN.RSD schreef op 20 February 2003 @ 10:52:
Heb gezocht maar gaat meer over snelheid ed... heb ik voor ADSL een telefoonaansluiting van KPN nodig? Kabels liggen er wel, maar ik bedoel zo'n abbo voor de telefoon...?
Als je hier je postcode in ramt zie je een lijst je verschijnen van mensen bij jouw in de buurt die ADSL of kabel hebben met alle prijzen van de abonnementen erbij.
Ik woon ook in Rotterdam en ga overstappen op Demon. Die bieden veel hogere snelheden voor dezelfde prijs als KPN. Ze hebben nu ook een 512/256 voor 35 euro!
Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | AMD Ryzen 7 5700x | Kingston DDR4 FURY 2x16GB 3600 cl16 | Samsung 980 2TB | ASUS DUAL GeForce RTX 4070 SUPER
Goed er is wel degelijk veel te vinden in de search.RSD schreef op 20 February 2003 @ 10:52:
Oa.: ADSL zonder telefoonlijn?
Maar je heb inderdaad bij kpn-adsl voorals nog ook een normaal telefoon abbo nodig, dit wordt geloof ik nog onderzocht door de nma omdat dit onder koppelverkoop valt wat dus verboden is in nederland.
Je heb gelijk dat je dan alsnog duurder uit bent dan met chello, dus je heb er dan gewoon geen voordeel mee helaas. Natuurlijk heb je wel een meer stabielere verbinding, maar je bent wel meer geld kwijt (en dan hebben we het niet over een lite abbo).
Waarom ik over wil stappen naar iets anders, is omdat @home vandaag de tarieven heeft verlaagd terwijl ze bij chello de pan uitreizen en bij @home heb je nog snellere verbinding ook... chello is gewoon bout hier... dus ik ben op zoek naar iets anders... waar kan ik info over demon vinden en heb je daar ook telefoonlijn voor nodig?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()