Golden Orb op je GF2MX?

Pagina: 1
Acties:

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 21:58

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
ik hep un golden orb gekrege van iemand oit mun klas (tnx martijn), en die wouw ik op mun gf2mx gaan plakke, iemand oojt zoiets gedaan ofzow?
hoe?

I see dead pixels...

Verwijderd

Huidige heatsink eraf slopen dan iets leuks bedenken om die Gorb erop te lijmen.

Als ik me niet vergis zijn er een soort uitdrogende warmte geleidende pasta's waar je mee kunt 'lijmen'.

Een golden orb is alleen wel errrrug zwaar.

Verder heeft het volgens mij niet al te veeel nut om een Gorb op je core te schroeven aangezien het geheugen duidelijk de bottleneck is.
Ikzelf heb een oude socket 7 koeler bovenop de fan geschroeft en dat geeft een prima resultaat.

Succes.

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
heel leuk en aardig maarreh...
ZO warm wordt die core toch helemaal niet :?

ik heb op m'n V7100 een simpel 486 fannetje geschroefd en dat is volgens mij genoeg :)

• jotheman

jotheman

Topicstarter
Hoeft oowk nie neej, maar as ik nix te doen ga ik van die dinger doen :)
En aangezien ik nog un goldenorb hep ligge 8-)

I see dead pixels...

Verwijderd

Heb anders nog wel een goede bestemming voor het GOrbje:

ikke! :+

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

wil je nu een orb op je CORE of je GEHEUGEN ?

Geen inspiratie

• jotheman

jotheman

Topicstarter
Net ff 2 uurtjes op geknutselt, hij moes op mun core. Maar aangezien al mun pci-slote bezet ware moes da ding flink ingekort worre, en das un pleuruskarwei!, maar nouw zittie durop, jeeeeej :) , us ff kijke tot hoe hoog ik die core krijg... >:)

I see dead pixels...

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Dat ding is veelste lomp joh! Ik heb een Tenmaxx Lasagne (achterlijke naam, maar goed) er op zitten. Klein maar fijn!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

Volgens mij wordt hier gruwelijk getrolled. Golden Orb op je videokaart, yeah sure, me hoela. En een Golden Orb inkorten is al helemaal bullshit, dit kan helemaal niet aangezien de fan helemaal de top van de vinnen bereikt.

Ga iemand anders irriteren joh, sjeesh. |:(

Verwijderd

Hier heb je alvast een leuke post
hoe het eruit komt te zien *D

http://www.virtualhideout.net/reviews/alpha_orb/index.shtml

btw: heeft ie nog meer :Y)

• jotheman

jotheman

Topicstarter
New-B, moejij oplette, as ik mun wepcem aan de praat krijg!, heppik net un nieuwe gehaald dus je zult fotoos te zien krijge! >:)

I see dead pixels...

Verwijderd

Post ff een link dan als je het klaar hebt
kunnen we het zien
of stuur anders via ICQ

• jotheman

jotheman

Topicstarter
k, 's goed, ik ga nouw formatten, want ik krijg da ding ondur WinME nie aan de praat, (zie post hardware algemeen). Dan mottie toch werke..., jullie hore ut wel :)
maarruh, ik ben nouw ete :y)
ik wouw da plaatje gwoon un keer probere :)

I see dead pixels...

Verwijderd

shit man ik heb gewoon op mijn MX'jes fannetjes op de al bestaande heatsinkjes gezet, met als resultaat dat ik de heatsink in gestressde toestand gewoon kan aanraken tijdens spelen en dan voelt ie koud/beetje lauw aan ....... en jij kunt je core misschien wel hoger zetten , maar als je je geheugen niet harder kunt laten lopen dan 230 mhz oid, dan hoeft de core echt niet hoger dan 210 mhz max .... hij heeft al een fikse bottleneck aan dat geheugen en dan ga jij die ff vergroten door de core nog verder op te jennen : hij gaat dan ook een stuk minder lang mee die core
8-)

Verwijderd

plak van die leuke heatsinkjes op je geheugen!

• jotheman

jotheman

Topicstarter
da_man, wassik van plan jah, haddik bij mun v3 oowk, maar moettik nog make,
ik hep net geformat maar da rot wepkem ding wil nog nie werkuh!, dus da wordt win2k!, zeeeer binnekort installe, (morge ofzow), let ya know...

I see dead pixels...

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

Macabre

Euhh...

Kunnen jullie me ff vertellen of het werkt wat ik heb gedaan??

ik heb dus van een oude pentium de cpu cooler eraf gesloopt......de fan.
Die heb ik op de heatsink geschroeft, de fan doet het wel, maar heeft het nut??
Kan ik nu rustig m'n geforce 2 mx v7100/t overclocken??

..:: Specs ::..

Verwijderd

ik kreeg me GF2 mx (Hercu) op 200/210 zonder koeling (alleen een slot koeler, maar die is net ff te kort), met koeling (op geheugen) op 225, deze koeling is nix anders dan een socket 7 koelblok + fan (van een dx-40, dus practisch nix) van een 486 (mobo was toch kapot: sim bankies, cpu is wel leuk in de vitrine) met gaatjes voor die uitsteeksels...beetje lijm aan de binnen kant van de gaten (mag geen kortsluiting maken) op laten drogen, en overklokken....had eerst op 230 staan, maar na een paar benches kreeg ik stippies op de rechter helft van me beeldscherm (waarom niet aan linker kant?)...ga binnenkort nog eens wat pasta ertussen doen, dan moet 'ie wel de 230 stabiel kunnen halen.

*D Nu nog een fannetje op m'n core *D

verschil in 3dmark 2000 is ongeveer 400, bijna 10% dus. Misschien nog wel meer (had hem bijna meteen al opgevoerd toen ik hem had :P)

• jotheman

jotheman

Topicstarter
JAAAAAAAAAH!!!!, wepkem aan de praat, fotoos staan dur morge op, hep win2k durop gezet, en nouw willie wel, dus maak de fotoos vanavond nog...

I see dead pixels...

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

<font size="1">
Op donderdag 16 november 2000 10:41 schreef jotheman het volgende:
ik hep un golden orb gekrege van iemand oit mun klas (tnx martijn), en die wouw ik op mun gf2mx gaan plakke, iemand oojt zoiets gedaan ofzow?
hoe?
Hoeft oowk nie neej, maar as ik nix te doen ga ik van die dinger doen :)
En aangezien ik nog un goldenorb hep ligge 8-)
Net ff 2 uurtjes op geknutselt, hij moes op mun core. Maar aangezien al mun pci-slote bezet ware moes da ding flink ingekort worre, en das un pleuruskarwei!, maar nouw zittie durop, jeeeeej :) , us ff kijke tot hoe hoog ik die core krijg... >:)
New-B, moejij oplette, as ik mun wepcem aan de praat krijg!, heppik net un nieuwe gehaald dus je zult fotoos te zien krijge! >:)
k, 's goed, ik ga nouw formatten, want ik krijg da ding ondur WinME nie aan de praat, (zie post hardware algemeen). Dan mottie toch werke..., jullie hore ut wel :)
maarruh, ik ben nouw ete :y)
ik wouw da plaatje gwoon un keer probere :)
da_man, wassik van plan jah, haddik bij mun v3 oowk, maar moettik nog make,
ik hep net geformat maar da rot wepkem ding wil nog nie werkuh!, dus da wordt win2k!, zeeeer binnekort installe, (morge ofzow), let ya know...
JAAAAAAAAAH!!!!, wepkem aan de praat, fotoos staan dur morge op, hep win2k durop gezet, en nouw willie wel, dus maak de fotoos vanavond nog...
</font>

Alsjeblieft man, ga gewoon nederlands schrijven... Fucking irritant dit... Het kan mij normaal geen reet schelen hoe iemand iets formuleerd, maar dit is écht niet meer relaxed....

• jotheman

jotheman

Topicstarter
Hey pplz, ik hep fotoos maar geen weppeedg om ze op te zette, dus as je ze wil zien, gwoon ff icq#: 38381871 contacte plz!, tnx

I see dead pixels...

Verwijderd

Wat zegt hij nu weer?

Verwijderd

stuur maar naar icq
staat wel ergens rechts boven hiero

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

* Obi verstaat er weer geen reet van....

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
IDD, zoals jij hoort te weten is dit forum Nederlandstalig en wordt Engels geaccepteerd.

Maar aub niet die shit die jij post :(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kun je normaal Nederlands proberen te praten Jotheman? Er zijn mensen, die jou proberen te helpen, die er last van hebben... pas je dus even aan en probeer het in normaal Nederlands te zeggen.
Pagina: 1