Toon posts:

KPN Intrafoongids - Apache webserver

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
KPN intrafoongids draait op dit moment op IIS. Heeft iemand ervaring om deze te laten werken op een apache webserver? Zo ja, waar dient er rekening mee te worden gehouden?

thx.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:04

CAP-Team

XBL: CAPTeam

zit er ASP code e.d. in? Als het gewoon platte html is zou het vrij eenvoudig over te zetten moeten zijn. Als er ASP code met queries achter zit wordt 't een ander verhaal.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 16:23
Probeer het op een test server / werkstation met 2000 / XP

Maar als het een beetje normaal pakket is (kpn dus zal wel niet)

Dan zou het moeten werken.

Wat doet dat intrafoon gids eigenlijk want wij hebben hier nog een probleem met de registratie van interne nummers kan dat daar mee ?

Kheb hem als het is trouwens gewoon html dus moet werken

Intra-foongids

De Intra-foongids is de, op internet gebaseerde, HTML-versie van de CD-foongids en biedt fax- en (mobiele) telefoonnummers, maar ook adressen van personen en bedrijven op alle werkplekken die aangesloten zijn op uw intranetwerk. U vindt ook e-mailadressen én links naar internetpagina's van bedrijven en personen. Daarnaast

[ Voor 42% gewijzigd door raymonvdm op 20-02-2003 13:52 ]

Verwijderd

sorry dat ik dit hele oude topic kick, maar ik heb dus precies hetzelfde probleem.
nu zijn we een tijdje verder sinds de topicstart , dus ben benieuwd of er mensen een oplossing hebben voor dit?
ik heb ondertussen versie "Januari 2004" . Ook hier word IIS nogsteeds aanbevolen. Is iemand het al gelukt met Apache?