gegroet,
ik moet dus een file uploaden via een form, moet geen probleem zijn dacht ik, en volgens php.net is het ook geen probleem, maar zelfs als is die source kopieer werkt het niet, hier het probleem:
in HTML post ik met een form een file..
dan staat er NIKS in die dir...
als ik dan in /tmp/ kijk.. staat daar ook niks,
en ook als ik in php.ini die uploadtmp dir verander staat daar niks... maar php geft mij wel mooi die ['tmp_name'].
Ik maak vast 1 klein dumbass foutje ofzow, maar ik ben nu al 2 dagen bezig maar het wil echt niet werken, op verschillende servers niet...
thnx,
aars
ik moet dus een file uploaden via een form, moet geen probleem zijn dacht ik, en volgens php.net is het ook geen probleem, maar zelfs als is die source kopieer werkt het niet, hier het probleem:
in HTML post ik met een form een file..
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| echo $_FILES['naampje']['tmp_name']; //laat ie gewoon zien, iets van "/tmp/phpasdjhLKJfhk" ofzo... echo $_FILES['naampje']['error']; // laat ie gewoon "0" zien, dus "Value: 0; There is no error, the file uploaded with success" //maar als ik $place2putthingie = "./upload/blaatbestand.csv"; move_uploaded_file($_FILES['naampje']['tmp_name'], $placetoputthingie); |
dan staat er NIKS in die dir...
als ik dan in /tmp/ kijk.. staat daar ook niks,
en ook als ik in php.ini die uploadtmp dir verander staat daar niks... maar php geft mij wel mooi die ['tmp_name'].
Ik maak vast 1 klein dumbass foutje ofzow, maar ik ben nu al 2 dagen bezig maar het wil echt niet werken, op verschillende servers niet...
thnx,
aars
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 09:58 ]