Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC
Visual Basic .NET:
1
| dropdownlistnaam.selecteditem.value |
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Ja dat werkt dus niet. Hij blijft gewoon op het eerste item staan in de dropdownlist. Selecteditem.value set of get de waarde van het geselecteerde item. Maar ik wil dus een waarde invoeren van een item en deze dus selecteren.gorgi_19 schreef op 20 February 2003 @ 09:51:
Visual Basic .NET:
1 dropdownlistnaam.selecteditem.value
[ Voor 22% gewijzigd door PR3T op 20-02-2003 10:04 ]
Visual Basic .NET:
1
| dropdownlistnaam.Items.FindByValue("optezoekenwaarde").Selected = True |
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Thanks het werkt, moest eerst een ander probleempje oplossen voordat het werkte.gorgi_19 schreef op 20 February 2003 @ 10:04:
Visual Basic .NET:
1 dropdownlistnaam.Items.FindByValue("optezoekenwaarde").Selected = True
PR3t Ik denk dat je dat heel erg goed zelf had kunnen uitzoeken door te bladeren in de uitgebreide API reference van het .NET framework. Ik wil je ook vragen dat volgende keer eerst te doen voordat je hier een topic opent 
Tevens moet je dan in je volgende post ook even aangeven wat je al geprobeerd hebt, wat niet lukte en wat de foutmelding was. Zie voor het openen van een goed topic de Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
Tevens moet je dan in je volgende post ook even aangeven wat je al geprobeerd hebt, wat niet lukte en wat de foutmelding was. Zie voor het openen van een goed topic de Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()