Het Canon A60/A70 ervaringen topic

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Weet iemand toevallig of in de A70 een Flash card van 512Mb of misschien zelfs 1Gb kan? Ik kan zulke specs echt nergens vinden. Dat 256Mb kan wel, dat staat namelijk in de overzichten die Canon geeft met hoeveel foto's je dan kunt maken bij een bepaalde resolutie. Maar ik denk dat 512 ook wel interessant kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:40
Tycoontje schreef op 28 March 2003 @ 22:49:
Weet iemand toevallig of in de A70 een Flash card van 512Mb of misschien zelfs 1Gb kan? Ik kan zulke specs echt nergens vinden. Dat 256Mb kan wel, dat staat namelijk in de overzichten die Canon geeft met hoeveel foto's je dan kunt maken bij een bepaalde resolutie. Maar ik denk dat 512 ook wel interessant kan zijn...
Ik weet niet of het kan maar persoonlijk zou ik liever 4 128 mb kaartjes hebben, al gaat er dan een stuk, dan kan je voor een redelijk bedrag een nieuwe kopen, maar een 512 mb kaartje is veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Tja, zit ook wat in, maarja, dan ga je wisselen en dat lijkt me voor de kaartjes ook niet bevorderlijk. Bovendien verwacht ik dat de prijzen toch alleen maar verder zakken, dus misschien is het nu nog niet interesant, maar misschien over een paar maanden wel. En met zo'n cam wil ik persoonlijk toch wel een tijdje doen. Dus zou ik het graag toch bij voorbaat willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

voor de gene die al de a70 hebben

kunnen jullie de camera aan windows hangen en herkent die hem meteen of niet?
die van mij herkent windows xp niet en de cd die canon meelevert zit ook geen driver voor de a70 bij en op hun site is ook niks te vinden.

hebben jullie hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de a 60 maar gekocht, vond 100 euro vor 1 mp meer net iets teveel.
Is een goed cameraatje met veel handmatige instellingen.
Ik zit nu in een behoorlijk donkere huiskamer, en zit wat foto's te maken, en dat gaat toch nog heel goed .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:09

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb vandaar dus een A70 besteld en gelijk maar geheugen erbij. 85 euro voor 256MB vind ik wel een nette prijs en je kunt er even mee door. Koop later misschien wel extra bij.
Volgens mij kun je gewoon net zo'n grote geheugenkaart kopen als CompactFlash type I aankan. Dus wel even erop letten dat het een type I en niet type II kaartje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
SmartDoDo schreef op 28 maart 2003 @ 23:42:
Ik heb vandaar dus een A70 besteld en gelijk maar geheugen erbij. 85 euro voor 256MB vind ik wel een nette prijs en je kunt er even mee door. Koop later misschien wel extra bij.
Volgens mij kun je gewoon net zo'n grote geheugenkaart kopen als CompactFlash type I aankan. Dus wel even erop letten dat het een type I en niet type II kaartje is.
Ik koop gewoon ook 256Mb (denk ik) maar wel voor een goeie prijs... 70 EUR in de PW, dus zo'n "nette prijs" valt imho wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

DJSmiley schreef op 28 maart 2003 @ 23:45:
[...]

Ik koop gewoon ook 256Mb (denk ik) maar wel voor een goeie prijs... 70 EUR in de PW, dus zo'n "nette prijs" valt imho wel mee
Wèl als je specifiek bepaald merk geheugen wilt hebben ivm de prestaties :) en deze goed getest is t.o.v. de meeste andere merken. Ik had ook voor de meest goedkope versie kunnen gaan maar dat wilde ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 19:40
SmartDoDo schreef op 28 maart 2003 @ 23:51:
[...]

Wèl als je specifiek bepaald merk geheugen wilt hebben ivm de prestaties :) en deze goed getest is t.o.v. de meeste andere merken. Ik had ook voor de meest goedkope versie kunnen gaan maar dat wilde ik niet.
Welk merk heb jij dan gekocht? :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

Morpheus_ schreef op 29 March 2003 @ 07:23:
[...]

Welk merk heb jij dan gekocht? :)
Ach 256 Mb Ridata kost ook maar iets van 75 euro...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmartDoDo zei:
Wèl als je specifiek bepaald merk geheugen wilt hebben ivm de prestaties en deze goed getest is t.o.v. de meeste andere merken. Ik had ook voor de meest goedkope versie kunnen gaan maar dat wilde ik niet.
wat bedoel je dan met prestaties die verschillen tussen de soorten CF kaartjes?

ik heb anders nog nooit slecht verhalen over dane-elec gehoord en het 64 cf kaartje dat ik heb werkt perfect

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Van wat ik zo las hier en daar zit er nog wel verschil in de snelheden van verschillende merken CF geheugen. De enige review die ik overigens heb kunnen vinden over de snelheden van CF geheugen staat bij http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/

Ik heb maar voor Transcend geheugen gekozen, kwam er redelijk goed uit tov bijvoorbeeld de bekendere Dane-Elec en Sandisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het verslag even snel bekeken, maar ik vraag mij af of je als gebruiker daar nu echt veel van merkt. volgens mij valt dat nog zat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het ligt er ook aan hoe snel de camera is, dat is heel waar. Ik wilde zeker weten dat het geen bottleneck kon zijn, dus vandaar iets duurder geheugen. En verder zien we wel, eerst maar zien dat ik mn A70 een beetje vlot binnen krijg en dan vergelijk ik het wel eens met het 16MB kaartje wat erbij zit. Misschien merk ik helemaal geen verschil, weten we dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Eerst maar eens wachten tot 'wij' (_Phantom_ , SmartDoDo en ik) de camera krijgen van IDC.
Ik zat gisteren ook al een winkelmandje te vullen met een usb reader / writer en zo'n 128mb kaartje.
Ik denk dat ik aan 128 Mb genoeg heb en anders koop ik er wel een bij.
Die reader is toch wel makkelijk als je meerdere kaartjes heb en aangezien ik misschien ook dat kaartje op mijn werk wil uitlezen.
Ach ik zie het wel als ik hem binnen heb (ik hoop donderdag)

En _Phantom_ dat mailtje waarin stond dat ze ze donderdag weer binnen krijgen dateert van 27 maart. Ik weet niet of je na die datum contact hebt gehad, want het kan natuurlijk ook al weer veranderd zijn :? .

Valt me trouwens wel op dat er al een aantal mensen zijn die hem al hebben maar er nog geen foto's van laten zien (die met de A70 gemaakt is) :X
En Binne waar blijft onze review!!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 29-03-2003 10:58 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

En Binne waar blijft onze review!!!!!
Als het goed is is hij nu heel hard bezig materiaal te verzamelen :9
Ik verwacht hem vanmiddag of vanavond toch zeker wel even met wat "bewijsmateriaal" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik moet zo weg dus dan kijk ik vanavond wel even.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Iemand ook al enig idee over losse lenzen enz?

Op
http://www.datavis.com/we...rfnbr=438656&prmenbr=2000

staat de lensadaptor voor de A70 voor 15 dollar... Bij IDC staat dat model er nog niet, en zijn andere modellen 35 EUR....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:14

Tjark

DON'T PANIC

ow.... hebben ze nu _weer_ een ander type lensadapter? LA-DC52C ...
De A30/40 had de LA-DC52B en de A10/20 de LA-DC52....

Zijn die adapters niet het zelfde? (of beter: op welk punt verschillen ze? Is de ene ring wat 'breder' dan de andere ivm focus punt ofzo?)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmartDoDo schreef op 29 maart 2003 @ 11:04:
[...]
Als het goed is is hij nu heel hard bezig materiaal te verzamelen :9
Ik verwacht hem vanmiddag of vanavond toch zeker wel even met wat "bewijsmateriaal" :)
:P

Het is hier erg bewolkt in friesland, niet echt lekker weer om pics te maken, maar ok ik zal bezig :)

p.s. Ik vraag me dus ook af of er 512 MB CF in kan...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto genomen met een a60.
Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/heavy3/IMG_0101.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heavy3, we want more !!!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al zat pics..maar niet leuk om te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de review? wat zijn je eerste indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik kwam net een linkje tegen van iemand die een aantal foto's heeft gemaakt met een A60. Foto's zijn gemaakt op 1024x768. Mij iets te klein maar ok. http://www.omoberland.de/TestFotoA60/A60Test.htm
Hebben we weer iets om naar te kijken ;)

offtopic:
Wat zien ik _Phantom_, Nieuwegeiners zijn weer goed vertegenwoodigd hier :P

[ Voor 20% gewijzigd door SmartDoDo op 29-03-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadeel, hij geeft totaal geen batterijstatus aan. Ze waren bij mij leeg, en toen stond de lens nog uit, kreeg hem met geen mogelijkheid in.

Ik moet zelf wennen aan de func'tie's die erop zitten. De filmpjes zijn echt stoer! op 640x480 met een mp3tje hier draaiend, komt het er echt goed op. Jammer genoeg kan ik nu nie echt iets uitvogelen.. is hier bewolkt, zondag en maandag ben ik vrij.. dus dan ga ik wel bezig met review ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 13:16:
Jammer genoeg kan ik nu nie echt iets uitvogelen.. is hier bewolkt, zondag en maandag ben ik vrij.. dus dan ga ik wel bezig met review ok?
Nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
Nee, eigenlijk niet nee :P
Post iig wat pics dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Harry_Hammer en GFM bedoelen eigenlijk te zeggen, laat ons dan eens zien hoe mooi Friesland kan zijn als het bewolkt is ;)

Maar natuurlijk wachten we wel even hoor. Als er toevallig andere mensen zijn die meer info te delen hebben over de A60/70 dan horen we het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit geen tasje bij de camera, weet iemand toevallig welke tas je er bij kan kopen? ik wil voor deze camera toch graag een goede tas ipv dat ik het hoesje van mijn kabeltest set gebruik :)

ik wil er graag naast de camera ook een extra CF kaartje en 4 extra batterijen bij kunnen doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Denk gewoon naar een fotozaak gaan en hem meenemen (de verkopers de ogen uitsteken als ze hem nog niet verkopen :P ) en dan daar een passent tasje kopen.
offtopic:
Hier een (de enige ;) ) Zeeuw die hier een beetje meehelpt het topic vol te kalken

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 13:16:
nadeel, hij geeft totaal geen batterijstatus aan. Ze waren bij mij leeg, en toen stond de lens nog uit, kreeg hem met geen mogelijkheid in.

Ik moet zelf wennen aan de func'tie's die erop zitten. De filmpjes zijn echt stoer! op 640x480 met een mp3tje hier draaiend, komt het er echt goed op. Jammer genoeg kan ik nu nie echt iets uitvogelen.. is hier bewolkt, zondag en maandag ben ik vrij.. dus dan ga ik wel bezig met review ok?
Op het LCD-schermpje wordt toch wel een indicatie gegeven dat de batterijen bijna op zijn? (heeft bij GPxxxx batterijen ook weinig zin, omdat die ineens leeg zijn)

dat had ik in het begin ook met m'n A40. Na even zoeken vond ik de volgende oplossing:

in het geval de batterijen opgaan tijdens het foto maken en je hebt geen batterijen meer:

Zet de camera in "foto-kijk"-stand
wacht even zodat de batterijen wat restspanning bij elkaar kunnen rapen
zet de camera aan

Dit omdat de camera in "foto-kijk"-stand zijn lens niet nodig heeft, en deze dus inschuift... (dat gebeurt ook als je even aan 't bladeren bent door de foto's) Waarschijnlijk heb je net genoeg spanning om de lens goed terug te krijgen en zal de camera zichzelf daarna weer uitzetten, is dat niet het geval herhaal je het trucje

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou het toch wel heel vervelend vinden als er geen batterij indicator op zit. is het niet iets wat je aan of uit kan zetten? het lijkt mij namenlijk vrij cruciaal om op een apparaat wat vrij veel stroom verbruikt een indicator te zetten.

We hadden het eerder trouwens over CF. hier heb ik een tabeletje gevonden over hoeveel foto's je van welke kwaliteit kwijt kan:
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/a70_pg2.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 14:58:
Er zit geen tasje bij de camera, weet iemand toevallig welke tas je er bij kan kopen? ik wil voor deze camera toch graag een goede tas ipv dat ik het hoesje van mijn kabeltest set gebruik :)

ik wil er graag naast de camera ook een extra CF kaartje en 4 extra batterijen bij kunnen doen.
ik heb er een tasje bij gekocht bij Dunnet in Rotterdam voor 14.88.
Camera met 4 batterijen en een cf kaart erin en je kan op pad.
(ook a60 made)

Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/heavy3/IMG_0147.jpg

En hij geeft echt aan dat je batterijen leeg zijn.
Ik heb nu 150 foto's gemaakt en boven in het midden begint er een rood batterijtje op te lichten.

Ps echt een aanrader deze camera.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Laatst online: 22-05-2024
Binne:

Bewolkte foto's zijn ook best wel mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het om een 3 minunten durende 320x240 movie weg te schrijven? M.a.w. hoe lang duurt het voordat je weer een nieuwe movie kan opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die a60/70 nou een beetje draagbaar? (overal naar toe te nemen, niet te zwaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Of ze draagbaar zijn? De A70 is inclusief batterijen zo'n 315 gram. Afmetingen zijn stukje terug in dit topic te zien op een afbeelding. Ennu, ik weet niet wat je bedoelt met te zwaar maar ik ben een analoge Canon 500N gewend met zware lens, ja vergeleken daarmee zijn de A60 en A70 mega draagbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmartDoDo schreef op 30 March 2003 @ 14:38:
Of ze draagbaar zijn? De A70 is inclusief batterijen zo'n 315 gram. Afmetingen zijn stukje terug in dit topic te zien op een afbeelding. Ennu, ik weet niet wat je bedoelt met te zwaar maar ik ben een analoge Canon 500N gewend met zware lens, ja vergeleken daarmee zijn de A60 en A70 mega draagbaar :)
en vergeleken met de ixus? ik bedoel met te zwaar dat het lastig wordt om overal naar toe mee te nemen de hele dag door

heeft het trouwens enig nut om nog een CF kaartlezer erbij te kopen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

LOL, volgens mij ben je te lui om zelf even te gaan vergelijken ;) En ik ben actief genoeg om het nog op te zoeken ook 8)7

Ixus is zo'n 230 gram. Zit dus wel verschil in met een A60 of A70. Maar zeg zelf nou, dat zijn gewichten waar je echt niet wakker van moet gaan liggen. :)
Vergelijk ze anders zelf eens http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_s400.asp en
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_a70.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan hem ook met de usb kabel uitlezen. de kabel wordt er bij geleverd. hierdoor voorkom je de noodzaak om een kaartreader er bij te kopen, maar als je meerder CF kaartjes heb is het praktischer om een kaartlezer te gebruiken dan constant je camera te paken om foto's te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al vergeleken :)
ixus v2: 87 x 57 x 27 180 g + 1x29 g
a40: 110 x 71 x 38 250 g + 4x27 g
a70: 101 x 64 x 32 215 g + 4x27 g

Maar het is een beetje moeilijk vergelijken aan de hand daarvan, ik heb meer aan iemand die em echt heeft en gebruikt.

Hoe kun je dat ding nou het best dragen, in een hoesje/tasje (deze bijvoorbeeld: http://www.lowepro.com/pages/series/dres/dres8s.htm -- moet net passen; 100 x 65 x 40 meet ie) in je jaszak of in broekzak in de zomer, dat irriteert dus niet?

edit:
Ik heb zojuist de a60 besteld (303 euro), met lexar 256mb kaartje (24x, 167 euro -- duuuuur maar snel :D, moet eerst nog het geld overschrijven trouwens

Wat kan ik nou beter kopen:
Hoesje: Lowepro dres 8S (die van hierboven, 16 euro) of canon hoesje (SC PS600, 33 euro)
Lader+batterijen: Canon setje (laadt in 90 minuten, 4x1600mhA, 66 euro) of Powerbank III (laadt in 18 uur, 4x1800mhA, 33 euro)

Voor die goedkopere dingen moet ik het ergens anders bestellen dan waar ik mn camera besteld heb, 10 euro extra verzendkosten dus, maar ik spaar wel 40 eurootjes uit

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb zojuist de a60 besteld (303 euro), met lexar 256mb kaartje (24x, 167 euro -- duuuuur maar snel , moet eerst nog het geld overschrijven trouwens
Ik vraag me af of dat snelle Lexar geheugen wel zin heeft....Je camera moet het namelijk ondersteunen. En voor zover ik heb begrepen zijn er nog maar weinig camera's die het snelle geheugen van Lexar ondersteunen. Goedkoop is het zeker niet.

Lees anders deze http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/ review eens door, daar wordt het een en ander over CF geheugen genoemt :) Naar aanleiding hiervan heb ik 256 MB Trancend geheugen besteld voor 85 euro

Over die tasjes, ik moet er dus ook een hebben als m'n A70 binnen komt maar die ga ik dus lekker in een winkel passen.
Waarom koop je niet een Powerbank Rapid ofzo? Die is zo'n 41 euro en dan zit je op een 5 uurs lader voor 4 1800mAh batterijen. Dat is veel sneller dan de Powerbank III en goedkoper dan de Canon. :)

[ Voor 2% gewijzigd door SmartDoDo op 30-03-2003 19:30 . Reden: Taalvouten, taalvouten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmartDoDo schreef op 30 maart 2003 @ 19:29:
[...]
Ik vraag me af of dat snelle Lexar geheugen wel zin heeft....Je camera moet het namelijk ondersteunen. En voor zover ik heb begrepen zijn er nog maar weinig camera's die het snelle geheugen van Lexar ondersteunen. Goedkoop is het zeker niet.

Lees anders deze http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/ review eens door, daar wordt het een en ander over CF geheugen genoemt :) Naar aanleiding hiervan heb ik 256 MB Trancend geheugen besteld voor 85 euro

Over die tasjes, ik moet er dus ook een hebben als m'n A70 binnen komt maar die ga ik dus lekker in een winkel passen.
Waarom koop je niet een Powerbank Rapid ofzo? Die is zo'n 41 euro en dan zit je op een 5 uurs lader voor 4 1800mAh batterijen. Dat is veel sneller dan de Powerbank III en goedkoper dan de Canon. :)
goed, dan maar geen lexar, ik heb toch nog niet betaald

kun jij filmpjes van 3 minuten maken met die transcend? want in de specs stond dat je daar 'high speed' kaartjes voor nodig had

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen ;)

Ik ben vandaag vrij. ben dit weekend naar Qlubtempo geweest, dus vandaar dat het ff duurde voordat ik wakker werd. Inmiddels heb ik met me nieuwe cam al wat foto's gemaakt en ga ik zo posten.

Bij Qlubtempo had ik me oude camera nog mee, maar achteraf had ik beter nieuwe kunnen meenemen :+

Pics komen zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Vandaag m'n A70 gekregen van ICD

Goeie service,
ik mocht kijken of de camera in het pakketje zat en alles geleverd zoals overeengekomen

O+ wat een mooi, klein en superveelzijdig camera-atje!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zeg Logos, je weet toch wel dat je nu verplicht bent ons te verlekkeren met in ieder geval 1 mooie foto :9

Tot nog toe hebben we alleen nog maar A60 voorbeelden mogen aanschouwen van GoTters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vavoom
  • Laatst online: 16-12-2024
Na eerst wat reviews te hebben gelezen, heb ook ik de Canon A70 besteld. En hij is net binnen!!!

Eerste indrukken:
Ligt lekker in de hand.
De knopjes zijn overzichtelijk.
Helder lcd display.
Leuke geluidjes (instelbaar)

Aangezien dit m'n eerste digitale camera is, en al meteen eentje waar je wat meer mee kan dan de gemiddelde camera, zal het wel even duren voordat alle functies duidelijk zijn.

Ik heb al wat foto's genomen, om wat te proberen en ik moet zeggen dat het resultaat uitstekend is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
Ik heb voor de A70 396 betaald. Wat hebben jullie uitgegeven? Ben wel benieuwd of ik een beetje een hoge prijs heb betaald. En ik hoop dat ik hem ook snel heb. Zal dan ook wel wt leuteren over hoe die bevald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Bah, waarom zitten al die mensen mij zo lekker te maken :(

* SmartDoDo moet tot minstens donderdag wachten voor hij in huis kan zijn :/

Ik ben ook zo nieuw als wat met digi camera's dus dat is fijn om te horen Vavoom! :)
Hopen maar dat hij dan ook echt snel binnenkomt, heb ik eens iets om mn n00b site mee op te vrolijken tot ie gereed is :*)
Wat hebben jullie uitgegeven?
* SmartDoDo heeft 389 euro inclusief verzendkosten betaald :)

[ Voor 14% gewijzigd door SmartDoDo op 31-03-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vavoom
gomaster schreef op 31 maart 2003 @ 13:59:
Ik heb voor de A70 396 betaald. Wat hebben jullie uitgegeven? Ben wel benieuwd of ik een beetje een hoge prijs heb betaald. En ik hoop dat ik hem ook snel heb. Zal dan ook wel wt leuteren over hoe die bevald.
Ik heb hem binnen voor 335,--. Da's incl. btw.
We hebben goeie connecties met een reseller, vandaar zo goedkoop. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Binne schiet nou op !!!! :)

ik ben echt zeer beniewd :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog steeds op mijn levering van icd te wachten en hopelijk komt die donderdag, vrijdag of zaterdag bij mij (en waarschijnlijk ook bij SmartDoDo en Sc0rPi0N aangezien die hem tegelijker tijd met mij bij ICD hebben besteld).

Ik kan niet wachten. zeker als ik hier lees dat steeds meer mensen hem hebben.

Heeft iedereen hem nu via internet of hebben mensen hem ook uit een winkel gehaald (behalve dunnet)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Laatst online: 22-05-2024
Post ff wat foto's dan :{

Eerst zondag, dan maandag, en nu "zo"..... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Choller schreef op 31 March 2003 @ 14:26:
Post ff wat foto's dan :{

Eerst zondag, dan maandag, en nu "zo"..... bah
Het feit dat het zo lang duurt dat we foto's zien kan ook wat zeggen natuurlijk...
Cameraatje is misschien zo gaaf/mooi/leuk/strak dat ze geen tijd hebben om even wat te posten ;)

Voor degenen die ze nog niet gevonden hebben, hier nog even een linkje naar wat A70 foto's van Canon :)

http://web.canon.jp/Imaging/PSA70/PSA70_sample-e.html

Voor diegenen die toch wat willen zien :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

SmartDoDo schreef op 31 March 2003 @ 13:49:
Zeg Logos, je weet toch wel dat je nu verplicht bent ons te verlekkeren met in ieder geval 1 mooie foto :9

Tot nog toe hebben we alleen nog maar A60 voorbeelden mogen aanschouwen van GoTters...
dat zal in mijn geval pas dinsdag gaan. Ik zit nu op m'n werk, dus ik moet werken.. vanavond geen tijd en morgen pas weer na het werk heb ik alle tijd om jullie er wat meer over te vertellen (en wat ervaringen en foto's neer te zetten). Het enige voordeel is dat ik in de tussentijd wat foto's kan maken.

sorry

(ow, ik heb er 389 voor betaald via internetcamerasdirect.nl)

[ Voor 14% gewijzigd door MicroWhale op 31-03-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem vrijdag als het goed is.
Ik had de A40 en was daar heel tevreden mee, maar een mens wil natuurlijk meer en meer ;)

Krijg de A40 verkocht voor 300 EUR, dus als ik 89 EUR bijgeef heb ik toch weer een geavanceerder toestel :9

I'll keep you posted over de vergelijking A40/A70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net even gebeld met ICD en hun planning is om vrijdag de camera's bij de klant thuis te hebben. Vrijdag (of in het weekend) komen er dus veel reviews hier van mensen die hem bij ICD hebben gekocht. gelukkig dat ik vrijdag vrij ben :) dus ik ga mijn vingers kruisen dat de a70 idd vrijdag geleverd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 15:39:
Ik krijg hem vrijdag als het goed is.
Ik had de A40 en was daar heel tevreden mee, maar een mens wil natuurlijk meer en meer ;)

Krijg de A40 verkocht voor 300 EUR, dus als ik 89 EUR bijgeef heb ik toch weer een geavanceerder toestel :9

I'll keep you posted over de vergelijking A40/A70.
Dat vind ik redelijk asociaal, dat is 20 euro boven de winkelprijs van een nieuw toestel....... waar vind je iemand die dat er voor geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

_Phantom_, heb net een mailtje ontvangen van ICD dus ik neem aan dat jij die ook zult hebben/krijgen
Geachte heer SmartDoDo,

U wbetaling is in goede orde ontvangen, waarvoor hartelijke dank. Levering geschiedt aan het einde van deze week

Met vriendelijke groet,

InternetCamerasDirect.nl.BV
Ik zit dus met smart naar vrijdag uit te kijken net als de rest van de ICD bestellers :9
Rudy_V schreef op 31 March 2003 @ 16:05:
[...]

Dat vind ik redelijk asociaal, dat is 20 euro boven de winkelprijs van een nieuw toestel....... waar vind je iemand die dat er voor geeft?
Toevallig net even een fotozaak binnengestapt en hoe duur denk je dat de A40 daar was? 349,- euro 8)7

Dus ja, ik kan me dan wel voorstellen dat je een A40 voor 300 euro verkocht kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil foto's plaatsen, maar heb ze orgineel 1600 x 1200.. hoe kan ik ze met een link hier zetten?

Even vergeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
code:
1
[img=160,120]url://[/img]

of gewoon
code:
1
[url=url://]klik hier voor fototje[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmartDoDo schreef op 31 March 2003 @ 16:55:
_Phantom_, heb net een mailtje ontvangen van ICD dus ik neem aan dat jij die ook zult hebben/krijgen

[...]
Ik zit dus met smart naar vrijdag uit te kijken net als de rest van de ICD bestellers :9

[...]
Toevallig net even een fotozaak binnengestapt en hoe duur denk je dat de A40 daar was? 349,- euro 8)7

Dus ja, ik kan me dan wel voorstellen dat je een A40 voor 300 euro verkocht kan krijgen.
Ik heb betaal het via rembours, maar ik hoop idd snel een mailtje te zien met het bericht dat ie verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 18:11:
[...]

Ik heb betaal het via rembours, maar ik hoop idd snel een mailtje te zien met het bericht dat ie verstuurd is.
Me 2. Ik heb 1 keer wat via vooruitbetaling besteld (F200,-) en toen ging de zaak failliet ;( |:( . Tevens heeft een collega hetzelfde gehad met de bekende zaak Exile.
Ik heb daar dus van geleerd en aangezien er nog geen 1 reactie staat in the shop survey bij tweakers, zal ik nooit vooruitbetalen.

Wat schiet je er mee op. Het scheelt je niets t.o.v. onder rembours betalen, de prijs blijft €389,- alleen als ze opeens verdwijnen ben je wel je geld kwijt.

Maar goed ik heb net als _Phantom_ ook nog geen mail gehad en ik zou het netjes vinden als ze me op de hoogte houden.

Zoals ik het nu hoor worden de camera's donderdag verwacht en als ze dan gelijk verstuurd worden, zullen ze dus vrijdag bezorgt worden bij afnemers (ons).

Ik geloof wel dat ze voor verzending ff mailen zodat je als je onder rembours hebt besteld het geld gereed kan leggen.

We zien het wel, maar tot nu toe zie ik nog geen 1 foto :/ (van de A70) en het is hier (Zeeland) toch best mooi weer geweest 8) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 31-03-2003 20:32 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 17:27:
Ik wil foto's plaatsen, maar heb ze orgineel 1600 x 1200.. hoe kan ik ze met een link hier zetten?

Even vergeten....
Hup Binne! Hup Binne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

dem!

ik moet m'n camera (A70) helaas terugsturen en wel om de volgende reden:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.dreverman1/100_0017.jpg

toch 17 foto's kunnen schieten 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:14

Tjark

DON'T PANIC

jaja, tis bijna (tis nu!) 1 april....

of is je cam echt niet lekker?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudy_V schreef op 31 March 2003 @ 16:05:
[...]

Toestel is nog niet zo oud (8 maanden) + de winkels hier in België verkopen hem nog altijd aan +/- 400 EUR. Dan is 300 EUR niet overdreven lijkt me. OK, via pricewatch kan je hem goedkoper hebben, maar zeker niet alle winkels leveren in België (of erg duur). Ze krijgen er overigens wel een tasje en een 64 MB CF bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, ik krijg hier net een bevestigingsmail van ICD ivm de A70.
2 stuks aan 289 per stuk

Wel, als ik ze zo goedkoop kan krijgen hoor je mij niet klagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
Dat lijkt me meer de prijs van een a60, heb ik trouwens besteld :D hopelijk is hij snel binnen. Dan maak ik wel ff een verslagje voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers :)

Hier mijn 1e foto's genomen op zaterdag... Ik dacht dat ik meer had geupload, maar helaas kan chello niet meer aan.. dus ik post vanavond nog meer :)

Gemaakt met de A70 :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.l.katsma/A70/A7001.jpg
Grote Foto

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.l.katsma/A70/A7002.jpg
Grote Foto

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.l.katsma/A70/A7003.jpg
Grote Foto

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.l.katsma/A70/A7004.jpg
Grote Foto

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.l.katsma/A70/A7005.jpg
Grote Foto

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.l.katsma/A70/A7006.jpg
Grote Foto

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.l.katsma/A70/A7007.jpg
Grote Foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TjarkVerhoeven schreef op 01 April 2003 @ 00:08:
jaja, tis bijna (tis nu!) 1 april....

of is je cam echt niet lekker?
1 april... daar had ik nog niet bij stilgestaan.

;(

nope, hij is echt niet goed. Ben met de leverancier overeengekomen dat ik morgen een nieuwe kan komen halen en de oude inlever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 10:11:
LOL, ik krijg hier net een bevestigingsmail van ICD ivm de A70.
2 stuks aan 289 per stuk

Wel, als ik ze zo goedkoop kan krijgen hoor je mij niet klagen >:)
Hee wanneer heb jij ze dan besteld ?
Ik heb hem vorige week woensdag (of donderdag) besteld maar ik heb niet geen mail gehad ;(

Weet niet of _Phantom_ en SmartDoDo er al wel 1 hebben gehad????

* Frostbite wil ook graag de camera binnen krijgen ... :| _/-\o_

Mooie foto's Binne :) Denk dat ik een goede keus heb gemaakt met de A70.

edit:
Dat van die prijs zal wel een 1 april grap zijn maar heb je wel de mail gehad of is dat ook een 1 april grap
:( :r

[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 01-04-2003 12:00 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

1 april grappen doe ik niet aan, meestal houd ik me maar op de vlakte tot 2 april, gewoon geen zin om ergens in te trappen :)

Nette foto's Binne, leuk in ieder geval een paar te kunnen bekijken :)
Heb net mn 256MB Flash kaartje binnen gekregen, afgelopen zaterdag mn Powerbank en als het goed is (heel hard hopen) vrijdag ofzo mn A70, dus ik heb iedere keer weer wat leuks binnengehad :P
ScOrPiON, ik heb al wel een mail gehad dat mn betaling binnen was en dat de levering aan het einde van de week geschied. Dus dan zal die van jou ook wel uitgeleverd worden lijkt me. Anders zou ik ze even mailen voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik bel ze zo wel even denk ik.
Ik ga er ook niet serieus op in want het is tenslotte 1 april ( :r ).

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Dane-Elec 256Mb CompactFlash kaart Eur.100,00

Canon powershot A70 Eur. 389,00

Hahnel accu 1800 mAh NiMH AA - LR6 (4 stuks) Eur. 16,00

-----------------------------------------

Nu ben ik wel thuis in fotograferen maar niet heel erg into digicams.. hoop gelezen in alle threads en een beetje gekeken enzo, en wil nu een A70 gaan kopen.

Paar vraagjes:

- deze CF kan zondermeer in de A70? Of zijn er goedkopere/betere alternatieven?

- ik wil graag oplaadbare batterijen. Deze zag ik ook op de site van ICD staan. Ze hebben ook deze maar dan in 2000mAh uitvoering voor 1 euro meer. Heeft dat meerwaarde?
Welke lader moet ik hierbij kopen?
Misschien dat er betere alternatieven zijn?? Ik wil graag 2x4 bat + lader.

Tnx!
Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 21:53:
[...]

ik heb er een tasje bij gekocht bij Dunnet in Rotterdam voor 14.88.
Camera met 4 batterijen en een cf kaart erin en je kan op pad.
(ook a60 made)

[afbeelding]

En hij geeft echt aan dat je batterijen leeg zijn.
Ik heb nu 150 foto's gemaakt en boven in het midden begint er een rood batterijtje op te lichten.

Ps echt een aanrader deze camera.
Heeft deze winkel een website? Want dit tasje is goedkoop && mooi!

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
mmh lees net ergens een aanbieding voor dezelfde dane elac CF maar dan 128 mb voor 31,-

dan maar 2x 128 :P

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
waar was die aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Heeft deze winkel een website? Want dit tasje is goedkoop && mooi!
Wat dacht je van http://www.dunnet.nl/ :) Life can be so simple sometimes....

[ Voor 3% gewijzigd door SmartDoDo op 01-04-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de reactie's maar ik heb nog betere, die moet ik nog even uploaden. En zit nu op het werk, dus gaat een beetje moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je laat geeneens de mooiste zien? Argh, 8)7

Aan de andere kant, doe maar niet ook dan kan ik eind van de week zelf nog even verlekkerd staan te kijken als ik foto's ga maken >:)

Maar zonder dollen, ziet er goed uit die foto's! Ik ben wel erg benieuwd naar de kwaliteit van de filmpjes. Heb je die al geprobeerd en is het redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

SmartDoDo en _Phantom_ (en de rest van de eventuele bestellers van de A70 bij IDC)

FF gebeld naar IDC en daar zeiden ze dat de camera's donderdag bij de mensen afgeleverd worden. :) _/-\o_
(Moet je hem natuurlijk wel vorige week besteld hebben)
Iedereen krijgt (morgen) een mailje als hij wordt verzonden.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De filmpjes zijn echt strak op 640 x 480, ik post er vanavond wel 1 van..

Ik had een mp3tje draaiend op de achtergrond en dat hoort ook erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tof, ik weet nu wel al dat als ik morgen voor 12en nog niets ontvangen heb in de mail dat ik gelijk ga bellen over wat er bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
IzoOoo schreef op 01 April 2003 @ 13:41:
waar was die aanbieding?
Bij de studievereniging van mijn studie. (doh)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op me website ook een pagina gewijd aan de A70, ga ik vanavond mee verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 16:01:
Ik heb op me website ook een pagina gewijd aan de A70, ga ik vanavond mee verder :)
Vieze spammert !! :P ;)
Beetje reclame maken voor je wesite :P :X

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 16:01:
Nu maar hopen dat je geen datalimiet hebt >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai me eigen servertje, en heb een goeie hosting voor de foto's, ik heb foto's gemaakt op qlubtempo 16, had gister 500 bezoekers :D Reken dat dataverkeer maar uit ;)

Maar back2topic ;)

Ik heb Canon gemaild dat ik zeer tevreden was over de A20, en zodoende een A70 heb besteld, alleen zat hier een duitse handleiding bij..

wat viel er tijdens mijn lunch (thuis) door de bus? Een nederlandse handleiding van de A70!

Hulde voor Canon! _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 16:28:
Draai me eigen servertje, en heb een goeie hosting voor de foto's, ik heb foto's gemaakt op qlubtempo 16, had gister 500 bezoekers :D Reken dat dataverkeer maar uit ;)

Maar back2topic ;)

Ik heb Canon gemaild dat ik zeer tevreden was over de A20, en zodoende een A70 heb besteld, alleen zat hier een duitse handleiding bij..

wat viel er tijdens mijn lunch (thuis) door de bus? Een nederlandse handleiding van de A70!

Hulde voor Canon! _/-\o_
Serieus of 1 april :/ :| :? want ik heb ff gebeld en zij sturen geen handleiding en verwijzen me door naar een extern bedrijf wat nederlandse handleidingen levert.
En daar zijn weer kosten aan verbonden.

Maar kan je er geen fotokopie van maken of ff inscannen :) ...
Lees nu inmiddels je antwoord al ;)
En ja ik heb iets tegen 1 april, omdat je op die dag niets serieus kan nemen.

[ Voor 27% gewijzigd door Frostbite op 01-04-2003 16:58 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd 1 april..maar het is geen grap

Als bewijs maak ik straks een foto met de duitse handleiding en de nederlandse OK? Of een filmpje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

LOL, jij hebt echt iets tegen 1 april is het niet? :)

Overigens geloof ik het wel, Canon heeft zn naam hoog te houden. Het maakt hun niet uit of het parallelle import is of niet. Zelf denk ik met een Engelse handleiding wel uit te kunnen :)

[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 01-04-2003 16:52 . Reden: Taaln00bistme ten top ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey scorpion...

je veter zit los :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb geen veters in me schoenen :+ :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Wiee! Mijn ouders gaan naar de USA over 2 weken. Daar issie ding zon $310,- :)

Moest het kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
zAo schreef op 01 April 2003 @ 17:46:
Wiee! Mijn ouders gaan naar de USA over 2 weken. Daar issie ding zon $310,- :)

Moest het kwijt :)
Heb je alleen geen garantie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

GFM schreef op 01 april 2003 @ 18:18:
[...]

Heb je alleen geen garantie....
Waarom niet? :? Als je iets van Sony ofzow koopt heb je dat toch ook? Pfff.. gezeik met die continenten :r

[ Voor 1% gewijzigd door zAo op 01-04-2003 18:24 . Reden: Sony is een moeilijk woord.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net van Objektief in Groningen (fotozaak) voor een A60. Die hadden ze niet, maar nog wel 4 A70's. Wat een machtig mooi klein apparaatje is het toch. Ze vroegen er 439 of 449 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vavoom
Heeft er al iemand anders problemen gehad met de standaard batterijen bij de A70 zitten? Gisteren heb ik m'n A70 binnen gekregen, 's middags even mee gespeeld (paar foto's en 2 filmpjes) en die batterijen zijn al leeg. :(
Gisteren meteen een paar oplaadbare batterijen volgeladen en zijn nog steeds niet leeg. Terwijl ik vandaag de hele dag met de camera heb zitten rotzooien.

Maar goed, hier heb ik wat filmpjes:
(Effe rechter muisknop gebruiken om te downen)
Die eerste 2 zijn ge-empegd, de laatste is een originele versie.

http://www.geocities.com/dutchshoot/onderweg1.mpg 2,4MB
http://www.geocities.com/dutchshoot/onderweg2.mpg 1,57MB
http://www.geocities.com/dutchshoot/onderweg1.avi 2,3MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Volgens mij reed je te hard >:)

Nette opname idd :)

Wat je zegt Vavoom, heb dus zelf al speciaal batterijen liggen voor mn A70. Schijnt hij het nog redelijk lang mee uit te kunnen houden idd. :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.