Toon posts:

Hoe een Duron 600@1050 te koelen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He hallo.
Ik heb op het moment nog een Duron 600@600.
op een MSi k7tPro:(. Nu ben ik van plan om een nieuw mammaplankie te kopen waarschijnlijk de goed kope ;) Msi K7tpro-2 En dan wil ik hem even zwaar gaan oc'en maar hoe kan ik hem het beste coolen.

Tips voor het oc'en zijn ook erg welkom..

>:)Grtz Cy++ >:)

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:57
Euh 600@1050?? :?

Sommige mensjes zijn al blij als ze de 800 halen, ik zou de lat niet zo hoog leggen,
misschien haal je de 700 geeneens. ;(

Ik zelf haal 600@900 met standaard coolermaster, ik schijn dan ook 1 van de gelukkige mensen te zijn die dat zo kunnen doen! *D

Je gaat toch wel }:O draaien? Als je 1050 haalt haal je wel pakumbeet 3.7 megakeys/s!
:9~

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:46

Floor-is

5.2

Hoe te koelen? Nou met een koeler misschien?? ;)

Kies voor een koeler van kwaliteit, dan heb je de meeste kans. Laat vervolgens de pro een tijdje inbranden op bijvoorbeeld 850Mhz, daarna kan je kijken of hij nog iets verder wil (na een week, anderhalve week 24/7).

Tips bij overklokken: gebruik de search, di vraag komt hier zo ontzettend vaak langs dat je heus wel _iets_ kunt vinden.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok..
Nou wat is dan de makkelijkst te halen snelheid.
En hoe zit dat me peltier cooling enzo..
Ik bedoel peltier met watercooling dat gaat toch condeseren:(

Maar jah THANX 8-)

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Zorg ervoor dat je een duron 600 uit week 36 of later koopt. Moet je gewoon even vragen in de winkel of je op de processor mag kijken. Dan staat er zoiets als dit op de processor core: AKBA0036APAW
Week 36 dus. Met een duron 600 of als je die niet kunt krijgen, een duron 650 is de kans zeer groot dat je de 1000mhz haalt. Het is niet zo dat je totaal niet kunt weten hoever je gaat. Met een beetje onderzoek kun je ver komen.
Hier is een link:

http://www.ixbt-labs.com/cpu/duron-600.html

Kijk ook een op http://www.overclockers.com/ in de cpu database. Kijk naar de weeknummers en trek je conclusies.

"Choose life"