Sony Vaio GRZ615G

Pagina: 1
Acties:

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Ik heb pasgeleden dus deze laptop gekocht, alleen doet die een beetje raar. Verkenner en My Computer lopen belagelijk vaak vast. En soms moet ik echt heel erg lang wachten voordat die een programma opstart (zoals Trillian).

Ik heb nu Windows XP er opnieuw opgezet, en dan niet de versie die ik erbij kreeg, maar hij doet het alsnog. Ik wordt er een beetje moe van. Op dit moment is er verder nog geen enkel programma geinstalleerd.

Iemand?

• CoiLive
Ik zie net dat ik wel weet waarom de laptop zo traag is. Dan gebruikt die Explorer met 100% CPU en de memory ervan springt heen en weer tussen de 100 en 150 MB.

En soms is die opeens weer heel erg snel. Snap er geen fuck van...

• CoiLive
Als ik de Iexplorer een keer opstart dan gebruikt die een beetje geheugen, maar als ik hem afsluiten laat die dat geheugen gewoon staan. En als ik My Computer een keer opstart dan begint die op te tellen, en dat gaat maar door, ook als ik hem heb afgesloten.... en dat doet die soms met de verkenner.

Maar soms kan ik My Computer ook wel gewoon opstarten en is alles wel weer lekker snel :{

[ Voor 21% gewijzigd door CoiLive op 20-02-2003 08:30 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je titel beschrijft je probleem niet, geef even een nieuwe titel door via topicreport of Schop een Modje. Al gezocht op onze GoT search op 100% CPU? Daar staat veel info mbt dit probleem.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023