[nohtml]
_Thanatos_ schreef op 20 februari 2003 @ 21:42:
Maar als het blijkbaar niet goed rendert, hoe kun je dan, zeker als tweaker, zeggen dat het je een worst zal wezen of het wel of niet valideert? Die standaarden zijn er niet voor niets
Als jij het zo goed weet, wijs dan maar aan waar de HTML van die tabellen fout is, en vraag je dan ondertussen maar eens af waarom geen enkele andere browser last lijkt te hebben van die grove misdaden tegen de W3-standaarden die volgens jou gemaakt worden. Nogmaals, zolang je niet specifiek kunt verklaren waarom dit een fout van Tweakers.net zou zijn is alle waarschijnlijkheid tegen Opera 7.01.
Ik vind het ook vreemd dat T.Net niet probeert om valid HTML te laten uitpoepen. Als n3rd zijnde vind ik het wel tof als er een complexe pagina met veel features (en dat mag ook best DOM/CSS zijn) een mooi W3C-valid logo prijkt.
Natuurlijk proberen we dat wel, en ik denk ook dat we daar goed in slagen. Die validator is echter zo'n ontzettend grote mierenneuker dat het voor een extreem grote en dynamische site als deze onmogelijk is om iedere klein zielig detail waar die validator mee aan komt zetten te fixen. Ik heb het net even geprobeerd, maar dat ding gaat al zwaar over z'n nek van een beetje javascript (en ongeveer heel Tweakers.net wordt opgebouwd met javascriptfuncties). Lekker nuttige bezigheid om dat allemaal om te gaan zetten naar pure HTML, terwijl het nu 98,5% van de tijd goed gaat.
[
Voor 24% gewijzigd door
Wouter Tinus op 20-02-2003 23:11
]