Ik heb een hoop zoekwerk verricht, en mijn keus is gevallen op een dvd+rw. Dit omdat ik begrepen heb dat een dvd+r (met een bitje omgeflipt of zo) fysiek hetzelfde is als een video DVD uit de winkel, en het is wel de bedoeling dat het ook afspeelbaar is op standalone dvd-spelers.
Nu heb ik echter een scsi-kaart in mijn pc, en het is natuurlijk zonde om dan een ide-brander te kopen. Ik kan echter slechts 1 scsi-brander vinden, en dat is de Pioneer DVR-S201, maar a) dat is -rw en b) hij is extern...
Zijn er echt alleen maar IDE fikkers dan neem ik de Philips 228k, omdat ze allemaal vrijwel hetzelfde uit de test komen en Philips levert de fatsoenlijkste software mee, maar het liefste had ik natuurlijk een SCSI-model.
Iemand enig idee of die er überhaupt zijn?
Nu heb ik echter een scsi-kaart in mijn pc, en het is natuurlijk zonde om dan een ide-brander te kopen. Ik kan echter slechts 1 scsi-brander vinden, en dat is de Pioneer DVR-S201, maar a) dat is -rw en b) hij is extern...
Zijn er echt alleen maar IDE fikkers dan neem ik de Philips 228k, omdat ze allemaal vrijwel hetzelfde uit de test komen en Philips levert de fatsoenlijkste software mee, maar het liefste had ik natuurlijk een SCSI-model.
Iemand enig idee of die er überhaupt zijn?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock