Ik weet niet of deze ook gesloten wordt, maar ik wil jullie ff bedanken voor de smileys eronder bij het posten
En ik wil jullie bedanken voor de Thread bij reageren laten zien-optie in de prefs! 
Eindelijk weer zoals in de goede ouwe tijd, met de voordelen van de moderne tijd.
Eindelijk weer zoals in de goede ouwe tijd, met de voordelen van de moderne tijd.
Verwijderd
idd.
+ puntje voor de adjes in deze moeilijke tijden
Ik gebruikte maar een paar smilies.
Nu weet ik ze allemaal.
THX
+ puntje voor de adjes in deze moeilijke tijden
Ik gebruikte maar een paar smilies.
Nu weet ik ze allemaal.
THX
OOk bedankt voor de overige updates/aanpassingen/verbeteringen
Ik heb het toch mooi algemeen gehouden?
amenOp donderdag 16 november 2000 16:06 schreef Sassie het volgende:Ik heb het toch mooi algemeen gehouden?
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Xi geen threadOp donderdag 16 november 2000 11:13 schreef irrelevant het volgende:
En ik wil jullie bedanken voor de Thread bij reageren laten zien-optie in de prefs!
in te stellen bij je prefs
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Het is er vroeger wel geweest (ten tijde van het ubb forum).Op donderdag 16 november 2000 20:12 schreef ^JaapvR^ het volgende:
irrelevant:
Goeie ouwe tijd? Hoe klang kom je hier al??
Die show-thread-zooi is er pas een paar maanden
Verwijderd
Ik weet dat ik soms best een zeikerd kan zijn, maar bij dit stukje positieve feedback moet ik me ook idd wel aansluiten 
Mooi werk mensen!
Mooi werk mensen!
Bedanken we Jorma tegenwoordig niet meer?Op donderdag 16 november 2000 16:02 schreef Tom het volgende:
t'is Arjen bedankt. Niet adjes bedankt.
Jorma, ook jij bedankt hoor !
Eigenlijk iedereen bedankt die er aan heeft meegwerkt, ik wil niemand uitsluiten van een veer in zijn kont hoor !
Eigenlijk iedereen bedankt die er aan heeft meegwerkt, ik wil niemand uitsluiten van een veer in zijn kont hoor !
Aannames zijn fataal.
Iedereen heeeeeeel erg bedankt ja, ohhhhhh Nostalgie!!!
Dit is mn eerste reply in tijden waarbij ik de Thread weer zie :D:D:D:D
<font size= +5>geweldig!</font>
:*!
Dit is mn eerste reply in tijden waarbij ik de Thread weer zie :D:D:D:D
<font size= +5>geweldig!</font>
:*!
Pagina: 1