Toon posts:

hoe ver gaan we in nederland...?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
opsporings organisatie + Opus
opsporings organisatie's controleren bij Opus de klanten die aantallen dvd's aanschaffen.
gedurende de laatste weken is er een controle op afstand geweest. dus buiten het gebouw... kenteken registratie enz enz.
dat heeft geresulteert in pas een aanhouding in rotterdam.
men gaat nu bij Opus de administratie na...

het beste advies wat ik je kan geven is schaf GEEN dvd's meer aan bij Opus... je loopt dan de kans een bezoekje te krijgen van buma stemra en co...

Verwijderd

Topicstarter
sorry vergeten.. bron:cdraiser.com

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een ander advies is: ga niet rotzooien met illegale DVD verkoop ;)

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ze zullen toch niet gaan controleren als je een doosje van 10 haalt?
En geef toe, daar kun je voor huis tuin en keukengebruik best lang mee toe
(dikke 40 GB kun je erop wegfikken).

Als je elke week een doosje of 8 haalt, sja, dan zou ik ook opkijken...

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bedankt voor de tip... :)
Het wordt wel erg in Nederland trouwens :(

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:17
Je mag toch een een zooitje cd-r(w)'s halen? DVD+R(W) lijkt me niet verboden. Ze kunnen je volgens mij niets maken als je alleen maar DVD's koopt...

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Net vanmiddag een pakketje van 10 DVD-R en 25 CD-R geleverd gekregen

Riskant?

Verwijderd

ik neem aan dat je opussupplies bedoelt :)

bestel daar ook altijd mn cd's
omdat je daar teminste gewoon een grote doos kan pakken :)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:51
in november 300 cds besteld, das vast riskanter :(

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 00:43:
Net vanmiddag een pakketje van 10 DVD-R en 25 CD-R geleverd gekregen

Riskant?
Ik denk dat ze eerder gaan kijken naar grootverbruikers die er ineens 1000+ kopen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
TRON schreef op 20 februari 2003 @ 00:39:
Je mag toch een een zooitje cd-r(w)'s halen? DVD+R(W) lijkt me niet verboden. Ze kunnen je volgens mij niets maken als je alleen maar DVD's koopt...
das natuurijk wel waar maar ja de kans is natuurlijk groot dat niet alleen een backup wordt aangetroffen op de dvd-r bij een huiszoeking.....

en dan is je mp3 verzameling of je divx verzameling op dvd=r al dodelijk als het erop aan komt

ik vraag me af hoe sterk je wettelijk staat ....
in de tijd dat de cd op kwam 7 of 8 jaar terug .. is dit toen ook aan de orde geweest..?

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Bedoel je deze thread?: http://www.cd-raiser.com/...d2&postid=13033#post13033
Dat is IMHO een ongecontroleerd gerucht.

Maar terugkomend op jouw vraag, mijn ervaring is dat grootverbruikers altijd al moeten oppassen.
In de tijd dat de Cd-R net betaalbaar was (zoals nu de DVD-R/+R,) kocht ik nooit teveel in bij 1 bedrijf maar had een aantal adressen die ik wisselend bezocht.

De DVDbrand/Warez scene van nu zal weinig schelen van die van vroeger, waar er ook nog wel eens een de nodige invallen voorkwamen.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-03 18:48

NightHawk4

Lotte is Liev :>

pfff wat een onzin, gaan ze checken bij grootverbruikers ....doh!
Ik heb gisteren 250 doosjes CD-Retjes binnengehad als ik ze morgen allemaal verkoop zegt geen hond wat.
Ik denk dat het meer is omdat Opus de laatste tijd flinke aantallen DVD's wegzet waardoor ze boel in de gaten houden...

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 00:32

Royz

Kleurenblind!!

Ik wist niet eens dat Twilight en Crazy Bytes nog bestonden :P. Vroeger wel lol mee gehad, maar nu... Misschien dat ik volwassener ben geworden, al mijn DVD's zijn namelijk legaal en het kost toch behoorlijk wat. Tegenwoordig overweeg ik sneller om iets legaal te kopen, waardoor dat komt weet ik ook niet :?. Je hoorde vroeger ook dat die ineens was opgepakt en dan die weer en ik denk idd dat het komt doordat vroeger de CD-R net in was. Nu de DVD-R nog niet de standaard is op de PC richten grootverbuikers zich daarop.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Dit topic hoort eigenlijk in SG (stuffis Generalis), omdat hier geen sprake is van hardwarematige problemen. Maar daar de Topicstarter nog geen toegang tot SG heeft, doe ik hem dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.