Logitech Itouch Software (Connect steeds opnieuw)

Pagina: 1
Acties:

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Ik heb een klein probleempje waar ik niets van snap. Ik heb een logitech cordless desktop Itouch. En nu komt er iedere X minuten een berichtje wat aangeeft: A device has been connected on channel 2. En dan een OK knop. Ik weet niet waar het vandaan komt. Maar als ik de Itouch manager uitschakel heb ik dat probleem niet. Maar dan doen mijn extra toetsen het niet...

Heeft iemand een idee, wat ik eraan kan doen?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Hoe lang heb je dat al?

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Goh dat is een paar dagen geleden begonnen... Ik heb de batterijen al vervangen enz.. het enige wat helpt is de software verwijderen...

• dacreator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07-2021
Willems schreef op 20 February 2003 @ 01:41:
Goh dat is een paar dagen geleden begonnen... Ik heb de batterijen al vervangen enz.. het enige wat helpt is de software verwijderen...
zit er niet toevallig een storings bron in de buurt(bv ander draadloos app:)

khep zelf ook dat zetje n.l (nog geen problemen gehad )maar tis en blijft randapparatuur en draadloos is gevoeliger voor storingen.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Smarron

The bend

Ik heb het ook gehad! Ik weet niet waar het opeens vandaan komt, maar ik vermoed de drivers. Ik heb de software maar eraf gehaald, want met gamen is het behoorlijk irritant!

Ik heb het nu nog alleen met mijn muis als XP is opgestart. Op het moment dat ik mijn muis voor het eerst beweeg, zie ik die melding verschijnen, maar is meteen weg als ik waar dan ook klik.

Probeer eens de software van je CD en niet de laatste update van de Logitech site. Hopelijk helpt dat.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Smarron schreef op 20 February 2003 @ 02:49:
Ik heb het nu nog alleen met mijn muis als XP is opgestart. Op het moment dat ik mijn muis voor het eerst beweeg, zie ik die melding verschijnen, maar is meteen weg als ik waar dan ook klik.
For the record.....

Hier exact hetzelfde "probleem".

ARME AOW’er

• Smarron

Smarron

The bend

GuardianAngel schreef op 20 February 2003 @ 03:30:
For the record.....

Hier exact hetzelfde "probleem".
Ik ga zo even proberen om de software van de CD erop te zetten. Dat zijn al oude drivers, maar ik denk dat het probleem dan verholpen is. En of er nou veel verschil in die drivers zitten :? Denk het niet ;)

• Smarron

Smarron

The bend

Smarron schreef op 20 februari 2003 @ 13:03:
Ik ga zo even proberen om de software van de CD erop te zetten. Dat zijn al oude drivers, maar ik denk dat het probleem dan verholpen is. En of er nou veel verschil in die drivers zitten :? Denk het niet ;)
Ik ben terug gegaan van de 9.73 naar de 9.42 en ik krijg geen popup meer te zien. De muis werkt naar mijn mening net zo goed als anders.

Misschien dus ook een aanrader om de oude I-Touch software voor het toetsenbord te installeren de op de CD staat en niet de laatste update van de site. Wellicht wordt het probleem hiermee teniet gedaan :Y)

De oude versie werkt toch niet echt lekker met bijvoorbeeld gamen. De scroll werkt dan niet. Jammer, maar toch weer de 9.73. De 9.75 heeft heel erg last van kuren bij mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Smarron op 20-02-2003 23:34 ]

Pagina: 1