Ik heb net mandrak 9.0 geinstalleerd en wil een kernel bakken omdat mijn netwerk kaart niet is geinstalleerd... een broadcom 4400 die zit volgens mij wel in de kernel van mandrake 9.0
Maare de kernel sources zijn niet geinstalleerd
is dit normaal? lijkt me niet...
Nou ja ik heb die dus gevonden op cd3 maar dan opeens moet ik allerlei packages gaan installeren waarvan er een heleboel niet op de 3 cds staan zoals bv:
libbfd-2.12.90.0.15
libopcodec-2.12.0.15
gcc
wordt deze niet automatisch geinstalleerd? zo niet dan verklaart het ook waarom ik niet de driver kon compilen... snap er niks van
ncurses-devel
Ik heb ervaring met redhat, daar worden de kernel sources wel geinstalleerd bij een installatie waarom niet bij mandrake 9.0?
En waarom kan ik die packages hierboven niet vinden? Op internet kan ik dus niet
en ik probeer nu met een windows ernaar te zoeken via www.rpmfind.net en kan ze ook niet vinden?
Maare de kernel sources zijn niet geinstalleerd
Nou ja ik heb die dus gevonden op cd3 maar dan opeens moet ik allerlei packages gaan installeren waarvan er een heleboel niet op de 3 cds staan zoals bv:
libbfd-2.12.90.0.15
libopcodec-2.12.0.15
gcc
ncurses-devel
Ik heb ervaring met redhat, daar worden de kernel sources wel geinstalleerd bij een installatie waarom niet bij mandrake 9.0?
En waarom kan ik die packages hierboven niet vinden? Op internet kan ik dus niet