Toon posts:

Welke Webcam???

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben nu opzoek naar een webcam maar ik zou niet weten welke ik zou moeten nemen ik wil :

- hoge resolutie bij bv.msn als ik met iemand chat met webcam aan
- hoge resolutie foto's kunnen maken
- redelijke resolutie filmpjes maken

m'n buget ik niet erg hoor ik heb er €100 a €150 euro voor over.

alvast thnx. _/-\o_

Verwijderd

Hoge resolutie en MSN rijmt IMHO niet echt met elkaar, bij MSN heb je sowieso maar een heel klein stukje voor de webcam, met weinig pixels. Wat dat betreft is het veel belangrijker of je goede kleuren heb.

Als je een /echt/ mooie webcam wil, moet je een Fuji digicam kopen (of elke andere digicam die webcamfunctie heeft, ik weet dat Fuji dat wel heeft en Canon niet). Maar dat kan wel iets duurder uitvallen :)

Verwijderd

Philips Toucam series zijn erg goed, Kan morgen wel een piccie posten

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Tja. Een webcam. Het is nou niet echt bedoeld om superstrakke beelden te versturen via het net.
Je hebt ook hele leuke cameraatjes van Logitech. Heb ik zelf ook. Prima ding. Philips heeft ook (misschien wel betere) hele goeie cameraatjes!! B)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Philips is goed, heb ik al zo'n anderhalf jaar en bevalt prima.
Ik gebruik 'm als tuin-cam, maar daar valt nu niet zo veel op te zien ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cap-team/webcam/webcam.jpg

De ToUCam Pro die ik heb is volgens mij de 740k.

[ Voor 33% gewijzigd door CAP-Team op 21-02-2003 10:56 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat de Philips ToUcam Pro PCVC 740k wel goed zou zijn iemand ervaring met deze webcam?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb hier de Logitech Pro4000 net gekocht.. lief ding. Vooral omdat die goed bij de rest staat en ik die van Philips teveel FisherPrice vindt. Voor wat ge-eikel met mijn cam: http://www.moodbenders.nl/stopmotion/ (hij kan wel kleur hoor ;) )

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Logitech Clicksmart 200/500 misschien iets???
Heb zelf een 500 gehad, kun je leuke foto's mee schieten en filmpjes mee opnemen.

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand ook gelijk een piccie posten met z'n web cam?
alvast bedankt.

Verwijderd

heb een trust cam ding die doet het redelijk op 640x480. alleen bij kunstlicht is het beeld niet zo mooi.

Verwijderd

Ik heb hier een paar mooie plaatjes gemaakt met een Philips toUCam Fun
http://members.lycos.nl/lord_abortion/old/pics.htm

Enjoy!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-03 17:47
Gebruikte een ToUcam. Weet zo niet meer precies welke. Probleem was dat ie eigenlijk altijd te weinig licht kreeg, dus erg donkere pics opleverde. Gebruik nu m'n videocamera als webcam (die paar keer dat ik een webcam gebruik). Zit aangesloten via firewire, dus perfect beeld :)

Verwijderd

Ik wil wel een foto plaatsen met mn Logitech QuickCam Express, maar dat is toch ver onder jouw budget :D Waarom wil je eigenlijk zoveel geld kwijt aan een webcam, wil je dat ding alleen voor MSN gebruiken of zelf video's/foto's maken, videoconferencen met zakenrelaties in Japan, Big Brotherhuis beginnen? :D Want eigenlijk zie ik het nut van een betere webcam dan zoeen als ik heb (en uiteraard gelijkwaardige concurrenten) niet in, dat voor 1/3e van je budget.

Verwijderd

Topicstarter
ik weil gewoon het beste voor mijn geld krijgen :*) dat is tog heel normaal??

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Zoek ook even rond dan? Kan je garanderen dat hier heel heel veeel topics over zijn geweest met je zelfde eisen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.