Ik draai op m'n server al een tijd probleemloos windows 2000 Adv. Server en wilde het als experiment ook maar eens op m'n werkstation zetten. Dit vanwege de stabiliteit en de mogelijkheid om 'm van afstand te bedienen. Ik weet dat het niet ideaal is en ik misschien beter 2000 client kan nemen ,maar goed..
Na de installatie wilde ik wat drivers installeren, de standaard geluidskaart-drivers die uit het archief van 2000 komen zijn nl niet diegenen die ik wilde hebben. Alles lijkt goed te gaan tot ie op een gegeven moment zonder aanleiding de volgende melding geeft in een blauw scherm
***STOP : "blabla" KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED" Adress F859C9B4 etc.
waarna hij begint met een "fysical memory dump to disk"
Deze crash krijg ik nu al bij het inloggen, en is niet te verhelpen lijkt het. De repair optie van CD werkt niet en het geheugen is ook 100% in orde (getest met het memory-test programma wat met SuSE wordt meegeleverd)
Is hier iets aan te doen of ben ik weer verplicht Windows 98 te draaien
?
Na de installatie wilde ik wat drivers installeren, de standaard geluidskaart-drivers die uit het archief van 2000 komen zijn nl niet diegenen die ik wilde hebben. Alles lijkt goed te gaan tot ie op een gegeven moment zonder aanleiding de volgende melding geeft in een blauw scherm
***STOP : "blabla" KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED" Adress F859C9B4 etc.
waarna hij begint met een "fysical memory dump to disk"
Deze crash krijg ik nu al bij het inloggen, en is niet te verhelpen lijkt het. De repair optie van CD werkt niet en het geheugen is ook 100% in orde (getest met het memory-test programma wat met SuSE wordt meegeleverd)
Is hier iets aan te doen of ben ik weer verplicht Windows 98 te draaien
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 23:35 ]