Toon posts:

Game minimised window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik BF1942, SC4 of IGI2 wil spelen, worden de windows automatisch geminimaliseerd. BF1942 werkte weer naar installeren uitbreiding, SC2 door ini aan te passen. Maar toch moet het probleem ergens liggen, want IGI2 doet hetzelfde. Hij begint met een zwart scherm en daarna wordt ie automatisch geminimaliseerd. Ik kan dan niet door er op te klikken het venser weer openen --> deze word dan weer automatisch geminimaliseerd

Ik heb een p4 2.4, 512mb, GF2 TI. Ik had de nieuwste detonator en een oudere versie geprobeerd, werkte beide niet. Verder draai ik win2k prof en Directx9

Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 20:22
Probeer dit eens....

Op de shortcut van BF1942 rechtermuisknop > Eigenschappen > dan zie je run ergens onderaan staan of iets wat erop lijkt (engelse xp) daar achterstaat een dropdownmenu die kan je veranderen van normal window naar maximized dan ok.

Is een gokje... ;)

Verwijderd

Topicstarter
nee... blijft steeds terug gaan naar minimised

Verwijderd

Topicstarter
BF 1942 werkt nu... Alleen de andere games niet

• Graham
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 09:27:
BF 1942 werkt nu... Alleen de andere games niet
Mmm :? Wat heb je allemaal gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ihoe bedoel je? Games of wat?
Ik heb nieuwste directx9 geinstalleerd, nieuwe drivers videokaart en oude drivers geprobeerd
Krijg steeds het zelfde probleem. Iets te maken met combinatie videokaart/directx ofzo?

• Graham
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 10:38:
Ihoe bedoel je? Games of wat?
Ik heb nieuwste directx9 geinstalleerd, nieuwe drivers videokaart en oude drivers geprobeerd
Krijg steeds het zelfde probleem. Iets te maken met combinatie videokaart/directx ofzo?
Nou je zeg dat BF1942 nu werkt maar de rest van je games niet meer of niet.

Wat heb je tussen dat BF1942 niet werkte en wel werkte allemaal gedaan?

Of is dat het volgende....
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 10:38:

[ Voor 1% gewijzigd door Graham op 20-02-2003 11:29 . Reden: sluiting quote ]

Verwijderd

Topicstarter
nee
dat deed ik pas daarna. BF1942 draaide niet, totdat ik de uitbreiding Road To Rome er bij gooide. Toen werkte die wel normaal

• Graham
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 11:45:
nee
dat deed ik pas daarna. BF1942 draaide niet, totdat ik de uitbreiding Road To Rome er bij gooide. Toen werkte die wel normaal
Mmm, raar....iemand een idee?

Probeer een reinstall eens van BF en heb je nou 1.3 al geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ut Probleem ligt niet meer bij BF, die werkt nu gewoon. Maar andere spellen geeft ie gewoon errors. misschien icm detonator/directx?
1.3 nog nie geinstalled, maar dat doet er verder dus niet toe omdat BF het al doet

• Graham
Wat voor errors? En welke games.

Verwijderd

Topicstarter
SC4, Splinter Cell

SC4 minimaliseert. Splinter Cell geeft bij starten missie een graphic error:

History: UD3DRenderDevice::Unlock <- UGameEngine::InitSplashDisplay <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Pagina: 1