gisteren deed mijn 3com netwerkkaart het nog perfect, vandaag start ik op....helemaal niks! helemaal geen verbinding. ik d8 eerst....zal internet wel zijn, maar nee, op de andere computers doet internet het wel.
ik denk...stop ik die "kapotte"in een andere pc....en jawel....geen verbinding...dus denk ik....netwerkkaart kapot...ik probeer voor de zekerheid een netwerkkaart uit de andere pc's in mijn pc.....nog steeds geen verbinding...
oftewel....ligt het wel aan de netwerkkaart?? of misschien wel het moederboard.
het enige wat ik gisteren vervangen heb is mijn soundblaster, die heb ik vervangen door een audigy2.....daarna werkte het nog gewoon...
heb alles al geprobeerd...alle kaarten er een voor een in en heb zelfs een oude image even terug gezet, maar nee hoor....geen conenctie.
is er een manier om te checken of mijn moederboard of netwerkkaart kapot is?
of zou het ergens anders aan kunnen liggen?
iemand enig idee toevallig?
ik denk...stop ik die "kapotte"in een andere pc....en jawel....geen verbinding...dus denk ik....netwerkkaart kapot...ik probeer voor de zekerheid een netwerkkaart uit de andere pc's in mijn pc.....nog steeds geen verbinding...
oftewel....ligt het wel aan de netwerkkaart?? of misschien wel het moederboard.
het enige wat ik gisteren vervangen heb is mijn soundblaster, die heb ik vervangen door een audigy2.....daarna werkte het nog gewoon...
heb alles al geprobeerd...alle kaarten er een voor een in en heb zelfs een oude image even terug gezet, maar nee hoor....geen conenctie.
is er een manier om te checken of mijn moederboard of netwerkkaart kapot is?
of zou het ergens anders aan kunnen liggen?
iemand enig idee toevallig?