Toon posts:

Wie heeft er Artic Silver voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die zo vriendelijk is om wat Artic Silver op te sturen naar mij, tegen een kleine vergoeding. Ik vindt 50 gulden te duur voor zo'n tube. Het is alleen maar bedoelt voor mijn eigen cpu.
Ik zou er erg mee geholpen zijn.

Mail me: ge.2000@chello.nl

Verwijderd

Topicstarter
Niet iedereen tegelijk graag.

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

ik ben ook wel geintereseerd...gewoon een kwakje arctic in een wietzakje voor 5 piek ofzo...wie?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit vind ik niet echt slim, want dat moet natuurlijk via de PTT, misschien zelfs wel onder rembours, dus kost 30,-. Kun je toch echt beter via de OC-shop ofzo doen. Heb je veel meer

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

mischien woont iemadn in de buurt? breda? rŽdam? anyone?

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
en iemand in zuid limburg die een druppeltje kan missen :P ?

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Ik hebat spul zelf niet .. maar voor degene die het wel heeft je kan toch ook wat van dat spul in een evelop doen . kosten zijn dan 80 cent ... En als je dat al te veel vind dan ben je wel een hele zuinige aap ...

En als je je dan afvraagt hoe je dat het beste kan verpaken, nou simpel je pakt gewoon een a4 knip je doormidden dan lijm je der een plastic laagje op gooi der wat van dat koelpasta tussen dichtplakken (niet te hard aandrukken) en dan op de bus . :) het is zo simpel

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Ik zeg al...leeg, nieuw wietzakje ;)

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 12:12 schreef barrel het volgende:
Ik hebat spul zelf niet .. maar voor degene die het wel heeft je kan toch ook wat van dat spul in een evelop doen . kosten zijn dan 80 cent ... En als je dat al te veel vind dan ben je wel een hele zuinige aap ...

En als je je dan afvraagt hoe je dat het beste kan verpaken, nou simpel je pakt gewoon een a4 knip je doormidden dan lijm je der een plastic laagje op gooi der wat van dat koelpasta tussen dichtplakken (niet te hard aandrukken) en dan op de bus . :) het is zo simpel
en dat moet volgens jou gratis dus diegene die het heeft en BETAALD moet het dan maar opsturen volgens jou anders is hij een zuinige aap... lijkt me dat je een beetje simpel reageerd zonder na te denken.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Wellicht is er een bedrijf zo geniaal op het id gekomen om op de beurs kleine zakjes te verkopen a 10,-.

Ik weet dan alleen niet hoe je zeker kan zijn dat je geen rommel verkocht wordt. Maar is wellicht een id voor de oc-shop?

B-) Is dit een goed id of is dit een goed id?

Hop,hop,hop!

• Treb
  • Niet online
Op donderdag 16 november 2000 12:12 schreef barrel het volgende:

Hallo denk effe na.
Een tube/spuit is genoeg voor 40X
Kost 50 piek, komt nog 25 piek rembours bij, dus totaal 75 piek.
Dat is 2 piek per processor normaal gesproken.
En stuur je het op dan heb je veel meer nodig omdat er zoveel in de verpakking blijft zitten. Al snel verstuur je voor een piek of 5 en dan nog een postzegel erbij.
Totaal 1 persoon geholpen en je bent al weer 6 piek armer.
Tweakers zijn geen filantropen hoor :) :)

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
Waarom koop je ZELF niet zo'n tube en maak je er ANDERE mensen er blij mee???

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 22:31
Ik ben best wel berijd om F 7,50 voor een drupje artic te betalen. Heb het toch maar een keertje nodig.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op donderdag 16 november 2000 13:38 schreef Treb het volgende:

[..]
Hallo denk effe na.
Een tube/spuit is genoeg voor 40X
Kost 50 piek, komt nog 25 piek rembours bij, dus totaal 75 piek.
Dat is 2 piek per processor normaal gesproken.
En stuur je het op dan heb je veel meer nodig omdat er zoveel in de verpakking blijft zitten. Al snel verstuur je voor een piek of 5 en dan nog een postzegel erbij.
Totaal 1 persoon geholpen en je bent al weer 6 piek armer.
Tweakers zijn geen filantropen hoor :) :)
Je kan natuurlijk pas sturen als de ander geld naar je heeft overgemaakt. Of het in goed vertrouwen sturen en hopen dat hij later geld naar je stuurt. Als je 10 piek vraagt en je stuurt het naar 20 mensen heb je als iedereen betaald 200 piek gekregen. Als de helft het niet doet, dan heb je 100 piek. Minus de kosten van 20 piek (postzegel enveloppe) Dan heb je nog steeds winst en je hebt zelf ook van dat spul.

Tweakers kunnen blijkbaar ook niet rekenen ;)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Treb
  • Niet online
Op donderdag 16 november 2000 14:03 schreef Ortep het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk pas sturen als de ander geld naar je heeft overgemaakt. Of het in goed vertrouwen sturen en hopen dat hij later geld naar je stuurt. Als je 10 piek vraagt en je stuurt het naar 20 mensen heb je als iedereen betaald 200 piek gekregen. Als de helft het niet doet, dan heb je 100 piek. Minus de kosten van 20 piek (postzegel enveloppe) Dan heb je nog steeds winst en je hebt zelf ook van dat spul.

Tweakers kunnen blijkbaar ook niet rekenen ;)
Niet rekenen ??
D'r gaan geen 20 man uit zo'n tube.
Zoals ik al aangaf gaan en normaal 40 proc's uit zo'n tube/spuit maar als je gaat versturen dan blijft links en rechts wat aan de verpakking hangen etc. etc.
Je houd dan maar genoeg voor zeg 1/3 over dus 13 personen.
Kostprijs per persoon is 5,75 waar nog weer 0,80 cent postzegels bij komen.
Dus 6,50 afgerond kostprijs.

Jouw voorstel 10 piek.
10 - 6,5 = 3,50 winst X 13 personen = 45,50 winst.

En als de helft niet betaald heb je dus 7 x 10 = 70 piek
En nou effe heel goed rekenen....jawel 70 - 75 = -5 !!!!

Resultaat 5 piek verlies en zelfs geen pasta over om zelf te gebruiken.

Hoezo niet kunnen rekenen ??

Maar niet getreurd ik offer mijzelf wel op en bij genoeg deelnemers wil ik best zo'n tube verdelen onder de deelnemers.
Dus ik koop een volledige spuit/tube en verdeel dat in stukjes zilverpapier exact gelijk.
Wie willen het dan hebben ?

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik zou met liefde zo'n zakkie kopen die 50,- piek heb ik er wel voor over maar waar kan ik het kopen ???

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ben op het moment aan het winkelen voor een nieuw systeem en ga gewoon samen met 3 collega's een tube Artic Silver aanschaffen bij de OC-shop. Das dan iets van 10 piek de man.. das nog wel te doen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• sharkzor
  • Laatst online: 30-08 10:36
neem gewoon dat goedkoopie witte prut. werkt bijna even goed, en kost maar 5 geld.

Verwijderd

Ik heb nog wel een tube Artic Silver liggen . Wil ook best wat sturen naar iemand als die zo vriendelijk wil zijn om mij een CPU te sturen . Kortom gewoon zelf kopen . 1x doen en nooit meer problemen ermee .

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik koop het gewoon :)

• Gman
  • Laatst online: 30-08 23:19
Ik heb "gewone" koelpasta gekocht voor 4 piek bij een electronica boer.

Is dat AS echt stukken beter?

• TonyTone
  • Laatst online: 26-12-2025
ik heb een vrouw en kinderen te onderhouden, dus 50,- is me te veel voor zo'n tube zilveren kwak! ;)

Maar met een beetje vertrouwen kan je het inderdaad opsturen, en maak ik braaf een 10,-over ofzo. (p.s. dit is m'n foto (8> ) (heus ;) )

Jammer dat de meeste computer nerd/tweaker geen vrienden heeft. anders kan je met 3 of 4 vrienden zo'n tube kopen en de kosten delen.
:7 :o

(samen een kwakie delen....bah)

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• Ridder
  • Laatst online: 22-03-2025

Ridder

Advanced Moo Device

Hmmm, ik kreeg eergisteren net mijn SuperOrb en Arctic Silver binnen uit de Steeds.
Belangstellenden kunnen me melen, maar het probleem zit 'm in de wietzakjes.....
Moet ik me helemaal suf roken aan een geeltje wiet per belangstellende.....:7

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Iemand die ik ken en ook op dit forum zit heeft nota bene gratis een restje van een tube opgestuurd gekregen, vraag ik om een piepklein drupje, zegt die: "nee dan heb ik zelf niks meer". Pffffff...... :r

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Misschien heb ik DE oplossing voor uw allen:

Zeer binnenkort de HCC toch..? zou mij sterk lijken dat daar geen AS te koop is... (de intelligenten hebben mij al door, maar ik zal het nog even uitleggen voor de minder mentaal bedeelden)

Spreek er met een paar man af (is toch een tweakers-gathering ook..?) en koop samen een tubetje. Ter plekke verdelen (neem lege wietzakjes mee !!!!!) en iedereen is gelukkig...

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

sommigen zijn op de meest vreemde tijden nog helder..... ;)

Verwijderd

Jezus man... Dit koop je toch gewoon zelf bij oc-shop. Je kan het meteen gebruiken voor je videokaart/chipsetkoelers. En thuis heb ik dan ook nog eens 3 pc staan. Meeste tweaker hebben wel minstens 2 pc's

Je cpu/vga upgrade je meestal wel binnen 3 jaar. dus dan heb je nog AS in je spuitje liggen..... of wil je het die heletijd in je wietzakje bewaren. Dan nog de risico dat je jezelf onderklokt: (verkeerde wietzakje):P

No way

Heee dat is eigenlijk wel een goed idee >:)
beetje wiet + Artic Silver = ultime koel voor de tweaker. Al dat lucht zelf uit je pc zuigen (8>:o:D:9

• TonyTone
  • Laatst online: 26-12-2025
Wie gaat er rijdag naar de HCC ?!?

p.s. ik blow niet, maar kan het ook in een heroine spuit? ;) :P

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Pagina: 1