Toon posts:

MOL je K6-III > cool

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
En zo ziet het dan uit als je het molt.

Afbeeldingslocatie: http://www.robin-seijdel.myweb.nl/k6III.jpg

In combinatie met artic silver bij mij een graad of 8 koeler. Wel clips een beetje bijbuigen en onderkant heatsink afvlakken, bij mij zat er een richel.

Lijm zit alleen op de hoeken van aluminium dekplaat, snij met scheermesje door, maar niet verder dan 'lage' deel van alu plaatje.

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ziet er mooi uit, ik heb gisteren mijn K6-2 geprobeerd te uncappen. Helaas, was mijn gebrek aan geduld de oorzaak van een gesloopte proc |:(. Jullie mogen lachen, want het was een hartstikke suffe actie van me.

* oehoe zit de rest van de dag bij Vraag & Aanbod :)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Euhmmm zou dit ook bij de K6-1 werken??

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
waarom ziet die core er zo mishandeld uit? Lijken wel krassen!

Volgens mij had AMD deze processor beter in DEZE vorm kunnen releasen, die hitte-problemen (iig heter dan intel) hebben niet bijgedragen aan zijn populariteit.

ach...in een volgend leven lach je er om!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:05
Op donderdag 16 november 2000 09:42 schreef dataman het volgende:
En zo ziet het dan uit als je het molt.

<knip>

In combinatie met artic silver bij mij een graad of 8 koeler. Wel clips een beetje bijbuigen en onderkant heatsink afvlakken, bij mij zat er een richel.

Lijm zit alleen op de hoeken van aluminium dekplaat, snij met scheermesje door, maar niet verder dan 'lage' deel van alu plaatje.
Goh, dat lijkt wel een Duron. Misschien dat ik dit ook wel ga doen met deze, vervolgens de afdekplaat op mijn toekomstige Duron plakken en dan zeggen dat ik de snelste K6/3 ooit heb. Is deze core overigens ook net zo zwak als die van de Duron? Volgens mij lijkt het beter de kap er weer op te lijmen, maar dan opgeschuurd aan de onderkant en met warmtegeleidende pasta tussen het deksel en de core.

Verwijderd

Hehe, misschien is dat wel iets als ik een niewe cpu heb, nu nog niet, mijn k6-3 is me veel te dierbaar

Verwijderd

Topicstarter
Is niet mij priaire bak, dus experimentje moet kunnen, niet kapje weer er op dus, want zo als ie nu is hou ik hem 't coolst.

Anders haal ik ook 500 niet.

Krassen zijn geen krassen maar resten van artic smegma.

Trouwens: als je goed kijkt, zie je waar de lijm gezeten heeft, is hadig als je aan de slag gaat.

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Arctic Smegma... Das een goede :D

Smegma = eikelbrie

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 13:12
ik heb mijn K6-2 500 ook perfect geuncapped, scheelt bijna 10C ;)

geduld is een schone zaak...

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

Hoe moet je eigenlijk een P3 fc-pga openmaken...:P

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Nah, ik kan het binnenkort met een K6-3 400 gaan proberen.

[ja mama modus]
ik zal dit keer geduldig zijn
[/ja mama modus]

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Topicstarter
Voor hen die ook aan de slag willen. Op deze pic is goed te zien waar de lijm zit, zodat je niks kapot maakt van binnen

Afbeeldingslocatie: http://www.robin-seijdel.myweb.nl/k6IIIcapje.jpg

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:05
Heb je die kussens er zelf op geplakt? Of zaten die er al op.

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Kom je nu mee (rood kruisje), iemand nog een sleutelhanger?

Verwijderd

Topicstarter
Kussens kwamen bij mijn koeler, voor als ik een coppermine had gehad. Ik doe duron, dus niet nodig, kwam goed van pasje

Verwijderd

Hmz het begint te kriebelen bij modderfokker :P

Kun je de kussentjes ook los erges vandaan halen:?

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Volgens mij zijn die kussentjes niet echt nodig...

Maar werkt dit nou ook bij een 'oude' K6??

OEHOE, hoe heb je hem gesloopt precies??

Verwijderd

Topicstarter
Kussentjes zijn handig om crushende werking van heatsink tegen te gaan.

Je kan ze ook van ander spul maken, foamige tochtstrip of zo.

K6-I weet ik niet , er is maaar 1 manier om uit te vinden, ga je gang !!

Gesloopt door zeer voorzichtig met scheermesje lijm door te snijden. Duur: 15 minuten, dus niet te snel willen

• Graaf_slis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 11:38
En hoe snel was die K6 III.

Ik zelf heb een K6 III 450@450 en een K2 233@250 Kan ik die 450 op 500 krijgen?

www.digireflex.nl

Verwijderd

Topicstarter
Graaf,

was 400 mhz, kreeg ik gewoon al tot 475 (5 x 95) en nu tot 500 (5 x 100).

Hoger lukt absoluut niet, ook niet met pelt.

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Warmaster, nou, het is een beetje wat dataman al zegt. Je moet niet voorbij het randje komen met je mes. Dat deed ik wel en ik hoorde ook al kraaaaak, maar toen zat het kapje er nog op. Een tijdje later lag het kapje er af en toen kon je het zo zien. Het mes was uitgeschoten over een van die kleine dingetjes naast de core (op dataman's eerste foto goed te zien). Of beter gezegd, er lag gewoon een stuk vanaf. Helaas heb ik geen camera oid, anders zou ik het hier laten zien, ter lering ende vermaeck :).

Ik heb nog geprobeerd mijn pc weer op te starten, de eerste keer kwam hij tot aan het opstarten van Windows en liep toen meteen vast, de tweede keer kwam ik het bios nog in en liep-ie daar vast, de derde keer kreeg ik niks meer dan wat gepiep en een cursor die over het beeld het heen en weer krijgt. Nu ben ik geen raketgeleerde, maar ik denk toch echt dat mijn proc morsdood is. Lach erom en leer ervan, zou ik zeggen.

• Graaf_slis
  • Laatst online: 13-05 11:38
Wat heb je voor mammaplank?

www.digireflex.nl

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Graaf> Ikke? Een Asus P5A (512kb L2)

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:54
<center>Dit heb ik een keer met een voeding gehad. Ik sluit het net nieuw gebouwde PIII systeem aan en vervolgens begint de voeding te knetteren. Oorzaak: spoel door gefikt. Ik heb helaas geen foto.
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/windows2000/images/bnrWin2000.gif</center>

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 10:28 schreef _JGC_ het volgende:

[..]
Goh, dat lijkt wel een Duron. Misschien dat ik dit ook wel ga doen met deze, vervolgens de afdekplaat op mijn toekomstige Duron plakken en dan zeggen dat ik de snelste K6/3 ooit heb. Is deze core overigens ook net zo zwak als die van de Duron? Volgens mij lijkt het beter de kap er weer op te lijmen, maar dan opgeschuurd aan de onderkant en met warmtegeleidende pasta tussen het deksel en de core.
_JGC_,

Dan alleen nog even uitleggen hoe je die K6-3 in je socket A geramd hebt.>:)

Verwijderd

15 minuten zei je , heb dit ook ff geprobeerd bij mijn toch al dode k6 II

ff gauw aan de vier kanten schroefdraaier ertussen , en klaar, wel hoop gekraak maar alles ziet er nog heel uit

lijkt inderdaad veel op duron , kan ik zeggen dat ik een Duron sleutelhanger heb

• php
  • Niet online

php

Ik zie de L1 bruggen niet... :):)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet ook niet of die er wel zitten.

Als je goed kijkt zie je wel op div. plekken kleinde koperen connects, maar inderdaan nergens een keurig rijtje bruggen.
, rechts van de core wel een rijtje van 3 met daaronder weer twee. Zou een leuke klus zijn om dat eens uit te zoeken, maar dat gaat mij te ver.

P.s. herman, heb je mijn postje over CV-radiatorkoeling gelezen ?. Wat denk je daarvan ?

• php
  • Niet online

php

Nee, ik ben een tijdje weg geweest, had een vakbeurs, daar ben ik nu ook nog de nazorg van aan het doen (info sturen, mensen afbellen (goed voor mijn turks, portugees, fins, engels, frans, duits, tsjechisch, pools, russisch, spaans, bulgaars, etc etc)

Heb het dus een beetje druk.

Mail anders even naar:

H.Brouwer@goudacomposieten.nl

Groeten, Herman

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
YESSS ik heb die van mij ook gesloopt :) :)

Ahh gesloopt nee niet gesloopt dus wel kapje der af gesneden, en draaien weer. En ik kan zeggen het werkt perfect :) :) Mijn k6-2 500 wou alleen maar naar de 550 toe en nu met kapje deraf gewoon lekker 600 :) :). Uiteraard wel 2,9 volts erop, maar is nu VEEL beter te koelen

Maar doe wel voorzichtig want dankzij mijn altijd ernstige tekort aan tijd heb ik nu dus een beste "JAAP" in me vinger :( :(

Maar dus absoluut een aanrader die wat verder wil komen met z'n k6-2 :) :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

en wat is nu je temp van de cpu??
2,9vcore is nl. erg hoog :o
ik draai met een 500 nu 5x 110 op 2,5vcore stabiel met een koetje.
nog wel met de cap er op.
en mijn andere pc zit een 400@450 ook met nog met cap en 2.3vcore

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel graden scheelt het dan, Barrel ?

• barrel
Hoeveel graden scheelt het dan, Barrel ?
Ik heb geen flauw idee. Mijn moederbord heeft een gebrek aan harware monitoring en sow, dus doe alles opgevoel :)

Maar ik heb een gouden regel als je je koelblok nog vast kan houden is het goed, is ie te warm (lees BLOEDHEET) dan is het foute boel. En ik kan hem nu nog lekker vastpakken en in m'n onderbroek stoppen :) :) :) :)

• barrel
en wat is nu je temp van de cpu??
2,9vcore is nl. erg hoog
ik draai met een 500 nu 5x 110 op 2,5vcore stabiel met een koetje.
nog wel met de cap er op.
en mijn andere pc zit een 400@450 ook met nog met cap en 2.3vcore
Ik heb eens een k6-2 400 gehad en die had ik per ongeluk op 3,2 gezet :) en dat wist ik niet en toen heeft ie 48 uur gedraaid, En ik maar gek vinden waarom ie zo stonk :) :)

Maar hij deed het nog wel 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Dan kan je helaas van die duronnetjes niet zeggen. Mijn eerste was na 10 seconden zonder heatsink mooie sleutelhanger.

• barrel
Dan kan je helaas van die duronnetjes niet zeggen. Mijn eerste was na 10 seconden zonder heatsink mooie sleutelhanger.
Ja das KUT :( . Maar ja die k6-2 kunnen een HELEBOEL hebben en die duron's ja die vind ik toch maar fragiel, bij mij beginnen nu ook de hoekjes van mijn core te slijten (lees afbrokkelen) das toch wel kut :( :( :(

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

ik zal deze week eens gaan stoeien met de cap's op beide cpu's :) teminste als ik de koetjes op stal krijg }:O }:O }:O
ben benieuwd of ik mijn 500@550(5x 110) en 400@450(4,5x 100) nog hoger kan krijgen :)
de 500 zit op een Gigabyte GA-5AX(rev 5.2) en de 400 op een vroege Aopen AX59pro rev 1.2

andere vraag :? wat zou dan nog mogelijk zijn met een K6-2/400AFQ(2.2vcore versie) die niet wil overclocken maar wel stabiel wil lopen op 4x100 @ 1,8vcore?? alles boven de 400 heeft die geen zin in zelfs niet met verhoogde vcore|:( |:( |:(

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
[b]

andere vraag :? wat zou dan nog mogelijk zijn met een K6-2/400AFQ(2.2vcore versie) die niet wil overclocken maar wel stabiel wil lopen op 4x100 @ 1,8vcore?? alles boven de 400 heeft die geen zin in zelfs niet met verhoogde vcore|:( |:( |:(
Kans lijkt me niet erg groot dat die opeens geweldige zin krijgt. Mijn ervaring is dat die k-zessen niet bijzonder overklokbaar zijn, maar wel redelijk stabiel op hun hoogst haalbare OC-snelheid.

Verwijderd

hahahaha die laatste is funny. hij zal em wel vastgeplakt hebben op een stuk wolfraam.

Verwijderd

maar nu inderdaad me kaatje6-3 op 450 die met 3.0V nog niet op 500 wil lopen. Zal ik het er maar bij laten gewoon ?

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Nou mijn K6-2/500@550 wordt er niks anders van. Met of zonder cap komt die niet hoger als 550 met 2,5 vcore, een nog hogere voltage maakt geen f*** uit |:(
kortom deze zit aan de limit:(
zelfs met m'n global win cooler met dubbele fan wil dit K6-2tje er niet aan mee doen:(
|:( |:( |:( |:( |:( |:(
het enige verschil wwat ik merkte was dat mijn heatsink zonder de cap nog effe wat warmer werd:(

Verwijderd

Hij is 6 graden koeler geworden...
Kreeg mijn K6-2_400 nooit boven de 400 :'( nu dus wel max 27MHz bij 2.5 volt

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 23:30 schreef barrel het volgende:

[..]
Ik heb eens een k6-2 400 gehad en die had ik per ongeluk op 3,2 gezet :) en dat wist ik niet en toen heeft ie 48 uur gedraaid, En ik maar gek vinden waarom ie zo stonk :) :)

Maar hij deed het nog wel 8-)
Pas daarmee op. Ik heb ooit eens iets gelezen die van zijn K6/2-400 een K6/2-300 had gemaakt. Hoe? eerst 450 op 2.6V, dat werkte. Toen 500 op 2.8V, dat werkte niet. Toen op 3.2V, werkte. Vervolgens tien minuutjes later, werkte ie helemaal niet meer, ook niet op 400. Toen was het een K6/2-400 2.2V @ 300 2.5V geworden. Lekker overklokken :)

• leo2222
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 17:44
Ik heb mijn cpu ook ook eens onder handen genomen een K6-2 500Mhz.
Hij is nu 37 graden ipv 43 (met een Alpha en YS tech fan)

Hier de volgende plaatjes van het inscannen
Afbeeldingslocatie: http://www.flashresources.f2s.com/cpu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.flashresources.f2s.com/kapi_onder.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.flashresources.f2s.com/kapi_boven.jpg

• GraasGast
  • Laatst online: 18-05 16:51

GraasGast

Analogue Heaven

Yah ken ik ook een P2 uncappen?

Verwijderd

Op dinsdag 21 november 2000 23:11 schreef leo2222 het volgende:
Ik heb mijn cpu ook ook eens onder handen genomen een K6-2 500Mhz.
Hij is nu 37 graden ipv 43 (met een Alpha en YS tech fan)

Hier de volgende plaatjes van het inscannen

huizen.dds.nl/~leo98/cpu.jpg
huizen.dds.nl/~leo98/kapi_onder.jpg
huizen.dds.nl/~leo98/kapi_boven.jpg
Die doen het dus niet bij mij.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 00:22
Moet je er HTTP voor zetten.

Ik had eerder een K6-3 450Mhz, dat was in feite al een overklokte K6-3 400 (ik had die brakke versie) dus ik kwam niet hoger dan 483MHz.

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk moet iedere tweaker zijn k6 uncappen. Anders ben je maar wazig bezig.

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 14:01 schreef dataman het volgende:
Eigenlijk moet iedere tweaker zijn k6 uncappen. Anders ben je maar wazig bezig.
Ik ben van plan dit geval nog een jaar te gaan gebruiken op 475. Ik krijg hem niet hoger, omdat mijn mobo niet over de 100MHz FSB kan (dan is 475 dus de laatste stap tot 500). Ik zal op de hcc-daagjes bij de CTW stand eens wat extra casefans kopen (hopelijk stille :)), vervolgens probeer ik nog een BAT mobo te kopen met > 100MHz FSB ondersteuning, zodat mijn K6/3 ook weer snel is. Koop ik er direct ook nog een CPU bij (350 ofzow), zodat ik mijn DFI P5BV3+ (met AMD K6/3-400 maximaal, maar toch 475 erin) weer kan gebruiken voor mijn server (die AMD 5x86 is niet echt snel)

Verwijderd

ik kan natuurlijk moeilijk achterblijven als tweaker, dus heb ik hem ook maar ff ge uncapt
(of zoiets) enne het was maar 5 minuten werk.
het is een k6-2 400 ooit overgeklockt naar 550 maar toen ging die een hoog piepgeluid maken,
en nu is het een 350, maar heb weer moed gekregen om hem op 400 te laten lopen door dit nieuw koel geintje :7

Verwijderd

Ik heb hier een k6-2 450@600 :):):)
helemaal stabiel op 2,7Volt, zelfs zonder de proc eerst te onthoofden ;)
Ik heb d'r een golden orb op zitten, was een beetje aandrukken, maar het zit perfect B-)

Er was laatst helaas wel 1 van de 2 pinnetjes waar je je heatsink aan kan hangen afgebroken :'( maar met een beetje solderen aan mijn orbje is het weer prima opgelost *D

owja, mijn proc is bij 0~15% load zo'n 24~27 Graden, bij 100% load 44~45 graden :o

greetz,

Jasper

• Ceaser
  • Laatst online: 19-05 14:29
Pas daarmee op. Ik heb ooit eens iets gelezen die van zijn K6/2-400 een K6/2-300 had gemaakt. Hoe? eerst 450 op 2.6V, dat werkte. Toen 500 op 2.8V, dat werkte niet. Toen op 3.2V, werkte. Vervolgens tien minuutjes later, werkte ie helemaal niet meer, ook niet op 400. Toen was het een K6/2-400 2.2V @ 300 2.5V geworden. Lekker overklokken
Kan inderdaad wel kloppen, ik heb een k6-2 450 gehad die nooit verder wou dan 475 op 2.8V. Nadat ik van deze jongen een nudie had gemaakt en op 500MHZ met 3.0V menige maanden heb laten draaien wil dit ding nu niet meer harder dan 400 draaien en wel met 2.9V:(

het is mij trouwens de 1e keer mislukt om een nudie van mijn k6-2 300 te maken. Toen ik daarna goed naar de plekken had gekeken waar lijm zat ging het uncappen van mijn 450 perfect.

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Broodrooster2 is aan het lullen, want zijn proc k62 450 draait zo onstabiel als ik weet niet wat op 550. Als hij een koe laat grazen, dus met 100% load, dan loopt die telkens vast.

Jasper: doe niet zo triest en vertel gewoon de waarheid, niemand heeft hier behoefte aan. Je weet dan niet meer wat je wel en niet moet geloven! :(

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(Modderfokker heeft nu 6 stukkies k6-3 400 voor zich liggen:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(eerst een heleboel gesneden, weinug resultaat na 30 min toen een beetje schroevendraaier ertussen, alles ging goed, totdat het grijze plaatje bij de vierde hoek KRAK zei |:(. fuk!
GVD! ietsjes te lomp geweest :r:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(EGT jammer:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(HOEREZOOI!!!!:r:r:r:r:r

Wel hendig dat zon P5A voor alles inzetbaar is :)
Draai nu een P133 met 192MB geheugen, gaat best flex,...
Pff,....Wat een misadventure met mn primaire bak :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Ga maar ff een k6-2 550 bestellen,...........................

Verwijderd

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Verwijderd

Ik vind 'm zo ook erg veel op een Duron lijken... Die core is trouwens bestwel klein voor toen...

Waarom hebben die gasten van AMD 'm niet zo gereleased???

Verwijderd

Dat vraag ik me nu dus ook af :r
hoerige shitzooi

Verwijderd

Vandaag 15 December, roep ik uit tot Persoonlijke Pechdag.
De k6-3 ligt vredig te rusten in een leeg pakkie Chesterfield en de k6-2 550 is onderweg.

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb een k6-2 450, en ik ga binnenkort 't kapje eraf slopen en er een superorb en nog wat casefans op zetten.. Moet dan toch wel meer halen dan de 518 die 'ie nu trekt
(4,5x115@2.9V)

• bogaards
  • Niet online
Klinkt leuk allemaal, maar ik ben blij dat ik een k6-3+ versie heb. De plus-versie is eigenlijk gemaakt voor de mobiele markt (maar past op vrijwel ieder ssocket 7 mobo) en heeft daardoor een zeer laag stroomverbruik en daaraan gekoppeld minder hitteproductie :9
Mijn 450mhz draait nu op 500mhz, mijn mobo wil niet hoger, maar nu het leukste van dit verhaal: de + versie kan softwarematig geklockt worden (beetje te vergelijken met Intel's Speedstep techonlogie). Nu kan ik hem gewoon binnen win'98 op 550mhz zetten en dat werkt perfect. ik gebruik een superstandaard koelertje en met mijn 450@550 heb ik geen centje pijn! Ik wil nog wel een keer een wat betere koeler kopen om te kijken of hij 600mhz aankan, daar loopt ie nu meteen op vast :'(

Verwijderd

jullie zeggen allemaal dat die k6 op de duron lijkt

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
is het niet zo dat de duron gewoon op de k6 lijkt wand die was er toch echt eerder
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Verwijderd

broodrooster is a: V.L.P (very lucky person)maar na alle waarschijnlijkheid lult ie inderdaad (show me the WcpuID! en geen fotowinkel want da ziet ik wel )

zo'n k6-3+ 500 is mijne natte droom voor mn ouwe systeem zo'n ding trekt veel beter dan de k6-2's
iemand die enig idee heeft hoe ik er nog aan kom of er nog een heeft ik heb er wel wat voor over $$$ :D

Verwijderd

Ik heb van mijn K6-2 450 nu ook het kapje afgesloopt... Ziet er op zich wel stoer uit, maar ik krijg 'm nog steeds niet op 500 :(

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Mijn K6-2/500, heeft naa de operatie nu toch maar de geest gegeven|:( had al en poosje het gevoel dat die niet meer helemaal lekker meer was, dus uit voorzorg maar een nieuwe mobo+cpu gehaald:) MSI K7T-pro2 met duron 750 die voorlopig rustig draait op 875mhz.
:9

Pagina: 1