Ik heb een p3-500 op een asus p2b-f mamaplank. Op het mobo zit 128 mb ram en aan de IDE controllers hangen een Seagate Barracuda ATA 13.6GB hdd, een LiteOn 16x/48x DVD en een 48x/12x/48x artec brander. Toen ik vanmiddag uit school kwam en mijn systeem aanzette kreeg ik plotseling de volgende error(s): fout in boot.ini, en een bestand c:\windows\system32\hal.dll (ofzo). hierna startte het systeem opnieuw op en gaf die weer dezlfde error. de schijf is met partitionmagic8 verdeeld in een schijf van 12 gb en een van 1gb (voor win98). Ik heb toen van de windows xp cd het OS opnieuw geinstalleerd in dezelfde map, zonder wijzigingen aan te brengen in het bestandssysteem. (Hij is op dit moment nog bezig). Hoe kan ik deze fout in de toekomst voorkomen???? Ik weet zeker dat ik nergens wijzigingen in heb aangebracht.
en dan nog een probleem: mijn windows versies (98se en XPpro) sluiten niet goed af, maar ze herstarten zichzelf. ik heb al een search gedaan, maar die leverde nix op. APM is ingeschakeld en opnieuw opstarten bij fouten staat uit... Ik heb van iemand gehoord dat dit te wijten was aan de bovcengenoemde seagate schijf. heeft iemand anders dit probleem wel eens gehad????
en dan nog een probleem: mijn windows versies (98se en XPpro) sluiten niet goed af, maar ze herstarten zichzelf. ik heb al een search gedaan, maar die leverde nix op. APM is ingeschakeld en opnieuw opstarten bij fouten staat uit... Ik heb van iemand gehoord dat dit te wijten was aan de bovcengenoemde seagate schijf. heeft iemand anders dit probleem wel eens gehad????
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl