Toon posts:

Pc werkt, alleen niet als de kast er om zit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, mijn pc werkt goed, alleen wanneer ik de kast er weer om heen doe start hij niet meer op. Hij maakt dan ook minder geluid, volgens mij leest hij de harde schijven niet, maar dat weet ik niet zeker. Het lijkt op zich wel dat ie opstart, maar hij geeft geen beeld.

Specs:
Basis: Compaq 5726 waarven alleen nog de kast en het mobo over zijn.
Processor: Celeron 700
2X maxtor 80 gb
256mb geheugen sd_ram
std brander en dvd_speler
unex lan card
geforce 2 mx400 64mb

Hij draaid verder windows xp, maar dat zal der weinig mee te maken hebben.

Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?? alvast bedankt

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 09:50
Kortsluiting met een moederbordbusje?? Je zal niet de eerste zijn ;)

Edit: Dus zo'n afstandshoudertje waar je het mobo mee vastschroeft.. en dat dan op een verkeerde plek :D

[ Voor 51% gewijzigd door Korvaag op 19-02-2003 20:23 ]

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Daar zat ik ook al aan te denken, maar het probleem is dat ie het wel heeft gedaan, alleen hij doet het nu niet meer nadat ik er een geluids en isdn kaart uit heb gehaald (sorry, had ik direct moeten zeggen)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Niet zo vlug schoppen ajb :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kicken mag pas binnen 24 uur; niet na 9 minuten al :| Verder kun je even proberen al je kaarten eruit te halen om te kijken wat hij doet; en evt de harde schijven ook; probeer even beeld te krijgen. Verder kun je zelf natuurlijk ook wat gaan proberen; of wachten tot iemand toevallig de oplossing raad?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen dat ik een beetje ongeduldig ben.
Maar ik heb inmiddels het probleen opgelost:
Het is dus zoals gezegd een COMPAQ kast, en die kast bestaat niet alleen uit zijkanten, maar die moet je er helemaal omheen schijven.. het probleem zat um in het feit dat er stof op de onderkant van de behuizing lag en dan maakt contact met het gedeelte van de kast wat je er in schoof.

In ieder geval bedankt en natuurlijk: HUP COMPAQ HUP!!!
Pagina: 1