code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Neem contact op met de netwerkbeheerder. Details: Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken. |
Ik schrik m'n eigen dood, deze foutmelding heb ik nog nooit gehad.
Ik ga nu eerst m'n hd maar eens checken, heeft iemand anders misschien een suggestie waar dit door zou kunnen komen? Ik heb wel het vermoeden dan m'n hardeschijf binnenkort het loodje gaat leggen, maar dan zou hij wel iets anders moeten zeggen neem ik aan? Verder werkt alles tot zover namelijk nog.
Ik heb m'n hd gechecked, maar dit heeft verder geen fouten, als ik nu naar C:\Documents and Settings\ ga heb ik de map Administrator.bak waar verder wel alles in lijkt te staan.
Update:
Ik heb gereboot, en zodra ik probeer in te loggen geeft m'n hardeschijf een grote tik, en daarna krijg ik die foutmelding
Ik denk dat m'n 60GB maxtor niet lang meer te leven heeft. Ik zou wel ff goed gek worden als ik strax alles kwijt ben.
Ik heb ook nog een D schijf van IBM van 40GB erin hangen, maar daar staan al m'n mp3's op, en die wil ik echt niet kwijt, dan zou ik namelijk goed gek worden.
[ Voor 39% gewijzigd door me1299 op 19-02-2003 20:29 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen