|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Maak een shortcut aan in de groep "startup" of "opstarten". Ligt eraan welk taal.
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
Verwijderd
En als je niet wilt dat je koe iederekeer voor je neus openspringt, moet je met je rechtermuisknop op de snelkoppeling klicken en ipv 'Normal window' 'Minimized' selecteren . .
Het kan ook zo:
- open notepad
- copy paste dit in notepad:
Ik gebruik dit om snel pc's te infecteren op me werk
- open notepad
- copy paste dit in notepad:
- sla het op als textbestand en rename hem daarn anaar een *.reg bestand (koe.reg ofzo). Als je deze dan uitvoerd, zal hij elke keer als je je pc aandoet het koetje draaien.REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"koetje"="c:\\program files\\distributed.net\\dnetc.exe"
Ik gebruik dit om snel pc's te infecteren op me werk
Verwijderd
heel gek ik heb een iets andere
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices]
"Dnetc"="c:\\program files\\common files\\system\\dnet\\mpaisp.exe"
en ja... dit is wel de koe die hij opstart..
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices]
"Dnetc"="c:\\program files\\common files\\system\\dnet\\mpaisp.exe"
en ja... dit is wel de koe die hij opstart..
Verwijderd
Runservices is relaxter als je een netwerk moet infecten, hoef je namelijk nie in te loggen en alleen maar op power te drukken.
Oow! da's idd relaxter!! tnxs 4 da hint. maarre werkt dat ook bij win9x?
Verwijderd
Ja..
ps: waarom onthoud dit forum me password niet..? omdat ik refresh in netscape op "every time" heb ? of is er ergens een instelling die ik gemist heb ?
ps: waarom onthoud dit forum me password niet..? omdat ik refresh in netscape op "every time" heb ? of is er ergens een instelling die ik gemist heb ?
hij onthoud alleen je password als je niet je browser closed (bij mij dan)
Maarreh: ik heb het hier op een winnt 4 bak gedaan met dat reg filetje van jou met RunServices, maar hij start nix als ik de pc alleen aan doe! Ik heb via een andere pc de betreffende pc gemonitord maar de cpu staat voor 98% idle!! dus dat werkt niet met winnt workstation hoor! of doe ik weer es iets fout?? Bij mij staat ook geen RunServices daarzo. Na het uitvoeren van dat reggie wel, maar hij start hem niet als service.
Maarreh: ik heb het hier op een winnt 4 bak gedaan met dat reg filetje van jou met RunServices, maar hij start nix als ik de pc alleen aan doe! Ik heb via een andere pc de betreffende pc gemonitord maar de cpu staat voor 98% idle!! dus dat werkt niet met winnt workstation hoor! of doe ik weer es iets fout?? Bij mij staat ook geen RunServices daarzo. Na het uitvoeren van dat reggie wel, maar hij start hem niet als service.
Collin, op een NT bak moet je "Dnetc.exe -install" uitvoeren om 'm als service te installeren. Dat andere is voor Win9x clients.
Intentionally left blank
Verwijderd
heb je mijn reg tekst gecopy-pasted ?? want check dan ff de line die hij runt.. mijn koetjes zijn schuw, en verstoppen zich heel goed :-)
jou opstart regel is vast anders..!
verder... ik heb aangegeven dat ie me pass moet bewaren voor 1 jaar ofzo
dus moet ie niet als ik me browser close het vergeten... cookie error ?
jou opstart regel is vast anders..!
verder... ik heb aangegeven dat ie me pass moet bewaren voor 1 jaar ofzo
dus moet ie niet als ik me browser close het vergeten... cookie error ?
Pagina: 1