K heb een onboard 5.1 chip en k heb zonet 5.1 luidsprekers gekocht. Maar in de handlleiding staat dat ik de groene, oranje en zwarte stekkers moet in de ingangen pluggen, maar k heb deze ingangen niet. Heb ik nou een 5.1 chip of niet. Zo ja moet ik dan alleen de groene inpluggen? K wil namelijk wel niet dat hij alleen de voorste kanalen gaat gebruiken zoals geschreven in de handleiding bij gebruik van 2 kanaals geluid.
Heb je een speakerset met alleen een SPD/IF aansluiting? Vertel eens wat meer over je aansluitingen op je speakerset en geluidskaart (/chip). Daar kunnen we meer mee...
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
volgens mij is de roze voor de rear speakers dus de oranje en de zwarte voor het volgende gat wat je over hebt en dat is volgens mij blauw.
Gewoonlijk zitten onder je seriële poort (en naast je gamepoort) DRIE audio mini-jack aansluitingen.
Met software die met je mamaplank is meegeleverd kun je dan die line-in en mic-in omzetten in analoge audio-out's voor alle kanalen.
"rtfm"
Mocht dit niet het geval zijn, dan ben je schijnbaar toch te lui om genoeg info te geven (WAT voor mobo?)
Met software die met je mamaplank is meegeleverd kun je dan die line-in en mic-in omzetten in analoge audio-out's voor alle kanalen.
"rtfm"
Mocht dit niet het geval zijn, dan ben je schijnbaar toch te lui om genoeg info te geven (WAT voor mobo?)
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 19-02-2003 18:45 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Zwart=Rear
Groen=Front
Oranje=LFE/Center
Je hebt een analoge geluidskaart. De meeste speakersets ondersteunen ook analoog.
Laat dus ff weten wat voor speakerset je hebt
Groen=Front
Oranje=LFE/Center
Je hebt een analoge geluidskaart. De meeste speakersets ondersteunen ook analoog.
Laat dus ff weten wat voor speakerset je hebt
Het gaat er niet stuk van als je het gewoon ff probeert.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()