Toon posts:

Onboard 5.1?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
K heb een onboard 5.1 chip en k heb zonet 5.1 luidsprekers gekocht. Maar in de handlleiding staat dat ik de groene, oranje en zwarte stekkers moet in de ingangen pluggen, maar k heb deze ingangen niet. Heb ik nou een 5.1 chip of niet. Zo ja moet ik dan alleen de groene inpluggen? K wil namelijk wel niet dat hij alleen de voorste kanalen gaat gebruiken zoals geschreven in de handleiding bij gebruik van 2 kanaals geluid.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb je een speakerset met alleen een SPD/IF aansluiting? Vertel eens wat meer over je aansluitingen op je speakerset en geluidskaart (/chip). Daar kunnen we meer mee...

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
volgens mij is de roze voor de rear speakers dus de oranje en de zwarte voor het volgende gat wat je over hebt en dat is volgens mij blauw.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Gewoonlijk zitten onder je seriële poort (en naast je gamepoort) DRIE audio mini-jack aansluitingen.

Met software die met je mamaplank is meegeleverd kun je dan die line-in en mic-in omzetten in analoge audio-out's voor alle kanalen.

"rtfm"

Mocht dit niet het geval zijn, dan ben je schijnbaar toch te lui om genoeg info te geven (WAT voor mobo?)

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 19-02-2003 18:45 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Zwart=Rear
Groen=Front
Oranje=LFE/Center

Je hebt een analoge geluidskaart. De meeste speakersets ondersteunen ook analoog.

Laat dus ff weten wat voor speakerset je hebt

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
Het gaat er niet stuk van als je het gewoon ff probeert.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.