Toon posts:

Bios fout

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wie kn mij vertellen of ik mijn pc nog aan de praat krijg nadat ik mijn bios probeerde te update en hij uit zichzelf reeboot en daarna niks meer zwart scherm
en als ik hem nu aan zet allen maar piepen ?
Het gaat hier om een MSI K7T pro met bios file V.1.40 en ik wou naar V.3.6 maar dat is fout gegaan denk ik wat kan ik er nu nog aan doen of is het echt afgelopen met dat moederboard
iemand die mijn bios chip opnieuw kan Flashen voor mij ?

Gaarne hoor ik van iemand wat

Met vriendelijke groeten P.deHorn

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik denk dat ze bij de grotere computerwinkels wel een bios flash apparaatje hebben zodat ze weer de goede software erop kunnen zetten.

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:20
BIOS recovery al geprobeerd?
Op www.msi.com.tw kan je info vinden hoe je dat moet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ka_ka_rot schreef op 19 februari 2003 @ 18:04:
BIOS recovery al geprobeerd?
Op www.msi.com.tw kan je info vinden hoe je dat moet doen.
IK krijg niks meer in beeld hoor wel de floppydrive maar verder zie ik niks meer
en begint dan te piepen .

• ksmedts
Als je computer niet een in dos komt kun ook weinig meer met een bios recovery.... lijkt mij.
Het enige wat ik zo zie staan bij MSI over bios recovery is "Supports BIOS boot recovery from floppy drive". En daar zal je toch voor moeten kunne booten.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat denk ik ook ! ik ben het aan het zoeken bij msi over bios boot recovery

• ksmedts
http://sysopt.earthweb.com/articles/recoverbios/index.html Heb net deze pagina gevonden heb hem nog niet helemaal doorgelezen maar misschien heb je er wat aan.... suc6

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je BIOS verrot is, misschien heb je hier dan wat aan: http://www.flashbios.org/. Iig succes.

Verwijderd

Ik heb ooit eens een verkeerd geflashed bios van iemand kunnen redden:
Die PC had een ISA slot en ik deed er een trident videokaartje in en opeens startte die op via het bios van de videokaart. IK gelijk bios van het moederbord opnieuw geflashed, pc uit, videokaart eruit en toen deed ie het weer. Misschien werkt het ook met PCI videokaarten of iets met een bootbios erop zoals mijn scsi-controller.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Doe eens een zoek naar mislukte bios upgrade's ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.